اجازه دهید صادق باشیم. در این دنیا هیچ ماده غذایی جادویی وجود ندارد که بتواند تمامی چربی‌های شکمی شما را به آسانی آب کند. برای اینکه چربی شکمی کمتری داشته باشید باید شکر کمتری مصرف نمایید، مواد غذایی ناسالم را حذف کنید، خوب بخوابید، سطح استرس خود را کنترل کنید و از تمرینات ورزشی صحیحی بهره مند شوید. بعد از اینکه تمامی موارد را انجام دادید باید به دنبال روشی باشید که این چربی دیگر باز نگردد. در این مقاله قصد داریم موادی را معرفی کنیم که بر اساس مطالعات انجام شده بهترین مواد برای سوزاندن و کاهش چربی هستند و می توانند به شما کمک کنند چربی بیشتری در شکم ذخیره نکنید.

ادامه مطلب

وزیر بهداشت گفت: پزشکی حرفه‌ای آسمانی است؛ چرا که نه تنها به جسم بیمار سلامتی می‌بخشد که به روح او نیز جان می‌دهد.

ادامه مطلب

خیار حاوی ۲۷۳ میلی گرم پتاسیم است که این ماده معدنی باعث تنظیم رسانش الکتریکی در قلب شده و از ضربان قلب نامنظم جلوگیری خواهد کرد.

ادامه مطلب

یک متخصص بیماری‌های عفونی گفت: بسیاری از مبتلایان به «هپاتیت B» در حال حاضر افرادی هستند که قبل از سال ۱۳۷۱به دنیا آمده‌اند، بنابراین توصیه می‌شود این افراد زودتر اقدام به واکسیناسیون کنند.

ادامه مطلب

شاید بد نباشد در میان گلایه‌های هر روز مردم از پزشکان و جراحانی که تا اسکناس نبینند دست به چاقو نمی‌شوند، از پزشکانی گفت که سفیدی وجدان و مناعت طبعشان، سیاهی پزشکان پولکی را از دامن جامعه پزشکان، پاک می‌کند؛ پزشکانی که «پول»، همه زندگی‌شان نیست.

ادامه مطلب

متأسفانه طی سالیان اخیر میزان ابتلا به شپش سر افزایش زیادی داشته است؛ در این مطلب دو روش ساده برای ازبین‌بردن شپش‌ها توضیح داده شده است.

ادامه مطلب

پیشگیری از آسیب‌ ورزشی از مقولات مهم در ورزش است؛ از سویی بسیاری از آسیب‌ها و صدمات ورزشی و عوارض ناشی از آن را می‌توان پیشگیری کرد.

ادامه مطلب

احتمالاً در مورد نوع پوست خود تحقیق کرده‌اید و درباره پوست‌های نرمال، چرب، خشک، ترکیبی یا پوست‌های حساس مقاله‌های فراوانی دیده یا شنیده‌اید؛ حالا می‌دانید که دقیقاً چه نوع پوستی دارید؟

ادامه مطلب

یک مقام مسئول در سازمان غذا و دارو در ارتباط با نامه صادر شده این سازمان درباره محصولات شرکت 5040 گفت: این نامه درباره یک محصول مشخص صادر شده و کلیات محصولات مربوط به این سایت بلامشکل است.

ادامه مطلب

رؤسای هیأت مدیره‌ نظام پرستاری طی نامه‌ای به وزیر بهداشت آمادگی جامعه پرستاری را جهت تحقق اهداف نظام سلامت اعلام کردند.

ادامه مطلب

سردمزاج ها بهتر است گوشت گوساله، ماهی، عدس، خیار، کاهو، موز و کیوی کمتر بخورند و به جای آن گوشت گوسفند، نبات، نان و عسل، روغن کنجد، سبزی، مغزها و چای دارچین بخورند.

ادامه مطلب

پوشیدن کفش پاشنه بلند برای برخی بانوان جزئی فراموش ناشدنی از زندگی و پوشش روزمره است، اما این کفش‌های به ظاهر زیبا می‌توانند خطری جدی برای سلامت بانوان باشند.

ادامه مطلب
چند رسانه‌ای