title

مطالعه صورت گرفته توسط محققان دانشگاه نیویورک نشان می‌دهد، با توجه به دست به دست شدن مداوم پول، اسکناس‌ حامل انواع مختلف باکتری است.

ادامه مطلب

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در خصوص سلامت روغن‌های خام آفتابگردان وارداتی توضیح داد.

ادامه مطلب

یک دندانپزشک متخصص کودکان می‌گوید: بیشتر بچه‌ها ترس از دندانپزشکی دارند و طبیعی است. مثل خیلی از بزرگسالان. ولی موضوع این است که هراس بعضی از کودکان، ریشه در رفتارهای خود والدین دارد.

ادامه مطلب

جوش شیرین یک ساینده ملایم اقتصادی و سازگار با محیط زیست است که در تمیز کردن و از بین بردن انواع لکه از روی سطوح می‌تواند موثر واقع شود. این ماده را معمولا با سرکه یا آب ترکیب کرده و با اهداف نظافتی مورد استفاده قرار می‌دهند.

ادامه مطلب

با توجه به اهمیت سلامت دهان و دندان در ارتقای سلامت عمومی جامعه، پویش ملی سلامت دهان و دندان از هفدهم تا نوزدهم اردیبهشت، برگزار می شود. در ادامه راهکارهای ارتقای سلامت دهان و دندان مادران باردار، به عنوان یکی از مهم ترین گروه های مراقبتی در این زمینه را دنبال می کنیم:

ادامه مطلب

دکترای تخصصی علوم و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، گفت: از مصرف قوطی‌ کنسروهایی با سطح چرب، بادکرده، دارای نشتی و یا با ظاهر غیر نرمال و دارای کف جدا پرهیز کنید.

ادامه مطلب

اگر برنج مدت زیادی در دمای اتاق بماند، باکتری در عرض دو ساعت وارد می شود. در ادامه به سوال رایج « برنج پخته چند روز در یخچال می ماند » پاسخ داده‌ شده است.

ادامه مطلب

کارشناس مواد آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: امروزه استفاده از ظروف یک بار مصرف به دلیل افزایش تولید، قیمت ارزان، حمل و نقل آسان و دسترسی سریع در سطح جامعه افزایش چشمگیری یافته است.

ادامه مطلب

هر روز صبح چه کارهایی می‌کنید؟ قبل از صبحانه مسواک بزنیم یا بعد از آن؟ توصیه یک درمانگر دندان را در این باره بخوانید.

ادامه مطلب

برای نگهداری توت فرنگی ۲ روش وجود دارد. می‌توانید توت فرنگی‌ها را بشویید و بسته بندی کنید و در فریزر قرار دهید تا چند ماه از توت فرنگی منجمد شده استفاده کنید. یا توت‌ها را برای چند روز در یخچال نگهداری کنید.

ادامه مطلب

انجمن علمی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی بم، اینفوگرافیکی با عنوان «بیماری های منتقله توسط آب استخر » را منتشر کرد.

ادامه مطلب

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: ویروس بیماری تب کنگو پس از پخت کامل گوشت، از بین می‌رود؛ اما گوشت و جگر خام یا نیم‌پز همچنان می‌تواند این ویروس کشنده را منتقل کنند.

ادامه مطلب

یکی از بهترین راه‌ حل‌ها برای حفاظت از موادغذایی، فریز کردن آن است؛ اما وقتی نوبت به منجمد کردن محصولات تازه می‌رسد، راه‌حل‌های کامل‌تری غیر از مستقیم قرار دادن مواد غذایی در فریزر نیاز است.

ادامه مطلب

متخصصان دریافته‌اند کشیدن سیگار الکترونیکی ممکن است سبب افزایش «قابل‌ملاحظه» خطر نارسایی قلبی شود.

ادامه مطلب

پیاز بخشی جدانشدنی از دستورهای غذا است. اما چرا پیاز اشک انسان را در می‌آورد و سبب سوزش چشم می‌شود؛ چطور می‌توان بدون گریه کردن پیاز را خرد کرد؟

ادامه مطلب
اینستاگرام بهداشت نیوز