title

هشتمین کنفرانس بین‌المللی سفر هوش مصنوعی (AI Journey) که از ۱ الی ۳ آذرماه ۱۴۰۲ در مسکو برگزار شد، سکوی مهمی برای بحث در مورد هوش مصنوعی بود.

ادامه مطلب

این روزها یکی از فاکتورهای اصلی رقابت برند‌ها و شرکت‌های معتبر در صنایع مختلف، علاوه بر زیبایی، شامل استاندارد‌های بین المللی، کیفیت، پشتیبانی، خدمات پس از فروش و مشتری مداری است. 

ادامه مطلب
امکان خرید و فروش ارز دیجیتال در سریعترین زمان با پول نو

احراز هویت در صرافی‌ها با هدف تأمین امنیت کاربران طراحی شده است تا از افتادن در دام سایت‌های فیشینگ، کلاهبرداری‌های اینترنتی و حساب‌های اجاره‌ای در امان باشند. بنابراین، یکی از ویژگی‌های یک صرافی معتبر انجام احراز هویت به صورت دقیق و سریع است.پول نو برای راحتی کاربران راهکار جدیدی را ارائه کرده است.

ادامه مطلب
معرفی برترین وبسایت های تولید و فروش لوله مسی در سراسر جهان

در این مطلب به معرفی 10 وب‌سایت برتر در زمینه‌ی فروش و تولید لوله مسی پرداخته ایم تا شما بتوانید خرید بهتری را تجربه کنید

ادامه مطلب

قفل هوشمند به یک وسیله کاربردی تبدیل شده است و نیاز اسفاده از آن در تمامی مناطق احساس می‌شود. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین تولید کنندگان قفل هوشمند در ایران و جهان آشنا نماییم تا برای خرید قفل هوشمند، حتما این برندها را مدنظر خود قرار دهید.

ادامه مطلب

به گونه ای می توان گفت امروزه تمام زندگی ما با لوازم برقی و الکترونیکی سر و کار دارد و بدون تشکیل این لوازم زندگی ما شکل نمی‌گرفت. از این رو شرکت های معروف و قدیمی زیادی در سر تا سر دنیا اقدام به تولید لوازم برقی و اتوماسیون صنعتی و همچنین لوازم الکتریکی کرده اند.

ادامه مطلب
فروشگاه «دل اچ پی»، خرید محصولات دست دوم دیجیتال مقرون به صرفه

 یک راه حل خلاقانه که این روزها خیلی کار راه انداز شده است. کامپیوتر های دست دوم مورد نیاز خود را با تایید و گارانتی کارشناسان و متخصصین فروشگاه اینترنتی «دل اچ پی» تهیه کنید. اقتصادی و مقرون به صرفه.

ادامه مطلب
بهترین ایده های کسب و کار اینترنتی در سال 1401

به نظر شما یک کسب و کار اینترنتی مناسب باید چه ویژگی‌هایی برای کسب درامد داشته باشد؟ کدام «راه های کسب و کار اینترنتی» می‌توانند سود زیادی را نصیب صاحبان خود بکنند؟ اگر به دنبال پاسخ این سؤال‌ها و آشنایی با جدیدترین ایده ‎های بیزینس آنلاین برای سال جدید هستید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

ادامه مطلب

فلنج در زمینه لوله‌کشی برای خودش یک پا آچار فرانسه است. از این ابزار تقریبا در هرجایی که بحث لوله‌کشی مطرح باشد، استفاده می‌شود؛ از لوله‌کشی ساختمانی گرفته تا لوله‌کشی صنعتی. باتوجه‌ به کاربرد گسترده فلنج، منطقی است که انواع مختلفی از آن وجود داشته باشد.

ادامه مطلب
همه چیز در مورد محاسبه قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی و روش های محاسبه قیمت تمام شده آن یکی از مهمترین دغدغه های تمام کسانی است که به فکر خرید درب و پنجره های دوجداره UPVC هستند است.

ادامه مطلب

امروزه استفاده از پارتیشن های شیشه ای و پارتیشن های اداری، بیش از هر زمان دیگری در اداره ها و دکوراسیون داخلی منازل رواج پیدا کرده است. دلیل این اتفاق هم سادگی در نصب و متنوع بودن مدل های پارتیشن اداری و شیشه ای می باشد.

ادامه مطلب

ترازوی آزمایشگاهی از دقیق‌ترین انواع ترازوهایی است که تولید و روانه‌ی بازار می‌شود. مهم‌ترین وظیفه‌ی این ترازو اندازه‌گیری‌های دقیق و قابل اعتماد در محیط آزمایشگاه یا سایر صنایعی است که به ابزارهای وزن‌کشی با دقت بالا نیاز دارند.

ادامه مطلب

پرده یکی از مهمترین اجزای دکوراسیون منزل و محل کار است. بدون پرده ها دکوراسیون فضای منزل و اداره کامل نمی شود و اجزای دیگر در دکوراسیون زیبایی خود را از دست می دهند. و همچنین وجود پرده تاثیر بسزایی در روحیه کارکنان و افرادی که وارد شرکتها می شوند دارد.

ادامه مطلب

معرفی موضوع مهم و مورد بحث پنل خدمات اینستاگرام چیست و چه مزایایی دارید به صورت مختصر اما مفید.

ادامه مطلب

خرید عروسک باکیفیت دغدغه همه پدرها و مادرهاست. شناخت بهترین مراکز فروش عروسک در دنیا، یکی از بهترین راه ها برای تهیه عروسک باکیفیت و اورجینال است. معروف ترین برند های عروسک در دنیا معمولاً دارای با کیفیت ترین عروسک های پولیشی هستند. در اینجا تعدادی از معروف ترین برند های عروسک دنیا را معرفی می کنیم.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز