title

پس از مدت‌ها انتظار سرانجام مایکروسافت به طور رسمی ویندوز 11 را عرضه کرد و این سیستم‌عامل هم‌اکنون برای رایانه‌های سازگار با آن در دسترس قرار گرفته است. به دنبال آن هواوی نیز لیست لپ‌تاپ‌های واجد شرایط این شرکت برای دریافت سیستم‌عامل ویندوز 11 را منتشر کرده است.

ادامه مطلب

معمولاً شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند برای رنج میان‌رده تلاش می‌کنند تا قابلیت‌های دستگاه‌ها را با نسبتی تعدیل شده ارائه کنند. این صرفه‌جویی‌‎ها در بسیاری بخش‌ها موجب عرضه امکانات جانبی سطح پایین مانند شارژرهای سریع زیر 20 وات می‌‎شود.

ادامه مطلب
آشنایی با وبسایت آموزشی arztoday

وبسایت ارزتودی به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین مراجع آموزشی بلاک چین و رمز ارزها و پوشش آخرین اخبار منتشر شده و تحلیل قیمت برای معامله‌گری بهتر در دنیای ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.

ادامه مطلب

شرایط و امکانات موجود در کانادا به حدی است که همواره این کشور را از هر لحاظ به مقصدی مناسب برای مهاجرت متقاضیان تبدیل کرده است. کشور کانادا به اندازه تمامی شهروندان، برای همه مهاجران تازه واردی که قصد شروع و ساختن زندگی در این کشور را دارند، ارزش زیادی قائل است.

ادامه مطلب

محبوبیت سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS هواوی در بین کاربران به سرعت در حال رشد است و استقبال از آن به حدی بالا بوده که حتی از پیش‌بینی‌های این کمپانی هم فراتر رفته است.

ادامه مطلب

گوشی‌های سری nova شرکت هواوی را می‎توان از بهترین محصولاتی دانست که در عین توجه به همه نیازهای کاربران در رده‌های مختلف، قیمت مناسبی نیز دارند. این شرکت به تازگی گوشی نوا 8 آی را به عنوان میان‎رده‎ای زیب، با ارزش خرید بالا عرضه نموده است.

ادامه مطلب

هواوی چندی پیش نسخه جدید رابط کاربری EMUI را برای کاربران خود در سراسر دنیا معرفی کرد. این شرکت در طراحی EMUI 12 از سیستم عامل هارمونی 2.0 الهام گرفته و آن را به قابلیت‌های جدیدی مجهز کرده است. در ادامه به معرفی برخی ویژگی‌های EMUI 12 و تغییرات آن نسبت به نسل قبلی می‌پردازیم.

ادامه مطلب

این روزها کمبود وقت برای انجام امورات یکی از چالشی‌های اصلی مردم است؛ از همین رو بسیاری از کارهایی که قبلاً نیازمند صرف وقت زیاد بود به شکلی نوین و با استفاده از اینترنت انجام می‌شود. علاوه‌ براین با شیوع پاندمی کرونا در دو سال قبل، میل استفاده مردم برای انجام خرید از اینترنت چند برابر شد.

ادامه مطلب

شما بخش اعظمی از موفقیت های تان را به کارمندان خود مدیون هستید، آن ها با تلاش و کار مستمر به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می کنند. مدیران موفق این را می دانند و تلاش می کنند با ایجاد انگیزه و آماده سازی بستری مناسب برای کارمندانشان، همیشه آن ها را راضی نگه دارند و به کمکشان به اهداف والای خود برسند.

ادامه مطلب

هواوی به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح گوشی‌های هوشمند همواره توجه خاصی به بازار محصولات میان‌رده دارد. گوشی نوا 8 از جمله دستگاه‌های محبوب این روزهای هواوی است که به ‌زودی نیز در بازار ایران در دسترس قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب

شرکت هواوی در همان ابتدای معرفی سرویس‎های اختصاصی موبایل خود (HMS) به صورت رسمی اعلام کرد که هر شرکتی بنابر نیاز و علاقه خود می‎تواند از آنها استفاده کند.

ادامه مطلب

برای ارتباط کامل دستگاه‎ ها با هم در یک پلتفرم هوشمند نیاز به بستری برای هماهنگ‎سازی است. این روزها بیشتر دستگاه‎ها از آنچه برای ارتباط با دیگر دستگاه‎ها لازم است برخوردارند ولی نظم ‎دهی و هماهنگ‌سازی، حلقه مفقوده‎ای است که هواوی قصد دارد با Super Device پاسخی درخور به آن دهد.

ادامه مطلب
فروش ویژه مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب صنعتی

رآب تدبیر تصفیه با بیش از 14 سال سابقه فعالیت، یکی از بزرگترین واردکنندگان و تامین کنندگان انواع مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب برندهای داخلی و خارجی می باشد که تنوع بالایی را در محصولات خود ارائه داده است. این مجموعه امکان خرید عمده و جزئی با قیمت ارزان را با فروش ویژه فراهم کرده است.

ادامه مطلب

اگر به دنبال کشوری با شرایط زندگی عالی هستید، زندگی در استرالیا را به شما پیشنهاد می کنیم. استرالیا کشوری مناسب برای افرادی است که می خواهند نه تنها از زندگی لذت ببرند، بلکه در یک کشور پیشرفته با امکانات بالا ساکن شوند. از آنجا که شرایط زندگی در استرالیا آسان تلقی می شود.

ادامه مطلب

هواوی در روز معرفی گوشی‌های سری P50 یک نسخه ویژه به نام P50 Pro Rippling Clouds را هم به نمایش گذاشت که دل از خیلی ها برد. نسخه Rippling Clouds گوشی پی 50 پرو با داشتن ظاهری زیبا و منحصر به فرد، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است و موجودی آن ظرف تنها چند ثانیه به پایان رسید.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز