title

شرکت HiSilicon یکی از زیرمجموعه‌های هواوی است که مسئولیت طراحی تراشه‌های Kirin را بر عهده دارد.

ادامه مطلب
گروه فنی مهندسی نوین تصفیه پارس طراح و سازنده تصفیه آب صنعتی و خانگی

گروه فنی مهندسی نوین تصفیه پارس طراح و سازنده انواع سیستم های تصفیه آب و ضدعفونی آب دستگاه های تصفیه آب صنعتی خانگی ،کشاورزی،گلخانه ای، دام و طیور،آزمایشگاهی خانگی و اداری

ادامه مطلب

نرخ تورم و قیمت دلار به صورت مستقیم و غیر مستقیم سبب تغییر قیمت پسته در بازار خواهند شد، به این صورت که بالا رفتن نرخ دلار، سبب افزایش هزینه های تولید، هزینه نگهداری و هزینه های مربوط به نیروی انسانی می شود؛ در نتیجه تمامی این موارد باعث بالا رفتن قیمت پسته در ایران خواهد شد.

ادامه مطلب
معرفی فناوری TruSleep هواوی

یکی از بهترین ویژگی‎های ساعت‎ها و دستبندهای هوشمند هواوی، قابلیت پایش خواب است. هواوی با استفاده از فناوری TruSleep اطلاعات کاملی از کمیت و کیفیت خواب شما در اختیارتان می‌گذارد. همچنین این فناوری با تحلیل الگوی خواب شما، راهکارهای مفیدی برای بهبود وضعیت خواب به کاربر ارائه می‌کند.

ادامه مطلب

لبخند زدن از ساده ترین راه های ابراز احساسات و برقراری ارتباط با افراد است. همیشه با دیدن رهگذرهایی که لبخند بر لب های خود دارند احساس بهتری پیدا می کنیم و احتمالا روز شادتری را تجربه خواهیم کرد. بدون شک یکی از بهترین دارایی های هر فردی داشتن لبخندی زیباست.

ادامه مطلب

در رویداد معرفی سیستم عامل هارمونی بود که هواوی اولین تصویر از گوشی جذاب و نوآورانه P50 را منتشر کرد. در آن مراسم درباره زمان رونمایی کامل از این گوشی صحبتی نشد؛ ولی اکنون هواوی به صورت رسمی زمان رونمایی از این گوشی پرچمدار و خاص را اعلام کرده است.

ادامه مطلب
صرافی رمزارز وزین با بیش از 200 کوین و توکن همراه با نسخه دمو

صرافی‌های ارز دیجیتال امکان خریدو‌فروش ارزهای دیجیتال را برای معامله‌گران فراهم می‌کنند. هر صرافی‌ای قابل اعتماد نیست؛ در این مقاله با صرافی‌های ارز دیجیتال و ویژگی‌های وزینکس، به عنوان قابل‌اعتمادترین‌شان آشنا می‌شویم.

ادامه مطلب

اخذ کد بورسی و ثبت نام در بورس در سال های گذشته، تنها به صورت کاملا آفلاین و با حضور در شعب کارگزاری ها و یا دفاتر پیشخوان میسر بود. این فرآیند هم زمانگیر بود و هم اصول بهداشتی که در حال حاضر و شرایط کرونایی نیز اهمیت زیادی پیدا کرده است به ندرت در آن رعایت می‌شد.

ادامه مطلب
مسابقه بزرگ HUAWEI NEXT-IMAGE Awards

طی سالیان گذشته،هواوی یکی ازبانیان بزرگ‌ترین مسابقات عکاسی باگوشی هوشمند در سراسر دنیا بوده است. پس از وقفه‎ای کوتاه،حالا دور جدید این مسابقه باعنوانNEXT-IMAGE Awardsبرگزار خواهد شد.اگر می‎خواهید درجریان این مسابقات قرار گرفته و با جوایز هیجان‎انگیز آن بیشتر آشنا شوید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

ادامه مطلب
در رویداد گرامیداشت صدمین سال کشف انسولین بررسی شد:

شرکت سانوفی به عنوان یکی از پیشروان درمان دیابت و تولید انسولین صد سالگی کشف انسولین را در تاریخ 19 تیر با حضور فعالان حوزه سلامت از سراسر ایران گرامی‌داشت.

ادامه مطلب

به تبع تحولات علمی ‌و بنیادین که در سال‌های اخیر در زمینه مدیریت کلان در حوزه‌های اقتصادی، صنعتی، اجتماعی و... صورت گرفته، مشاوره مدیریت به عنوان یکی از مهمترین اصول دستیابی به بالاترین سطح مدیریت تخصصی در بسیاری از محافل علمی، آکادمیک و شغلی مورد توجه قرار گرفته است.

ادامه مطلب

تبلت HUAWEI MatePad 10.4 یکی از محصولات مقرون‌به‌صرفه هواوی است که با وجود قیمت مناسب، قابلیت‌ها و ویژگی‌های سطح بالایی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. در ادامه این نوشتار به دلایل برتری تبلت میت‌پد 10.4 هواوی نسبت به محصولات هم‌رده آن می‌پردازیم.

ادامه مطلب

موسسه پژوهشکده دانشگاهی برهان صالحین سامان یکی از موسسات معتبر در استان تهران که بصورت قانونی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ثبت گردیده است.که با وارد کردن شماره شناسه ملی موسسه در سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور معتبر بودن موسسه را مشاهده نمود.

ادامه مطلب
معرفی دوره های آموزشی ماکان آریا پارسا، کارآفرینی پیشرو در کسب و کار

کارآفرین شدن و صاحب کسب و کار بودن برای همه ما هم خوشایند و لذتبخش است. اینکه بر عده زیادی از افراد مدیریت کنیم، کسب وکار خودمان را داشته باشیم و موفقیت‌های زیادی به دست آوریم.

ادامه مطلب

تجربه را تجربه کردن خوب نیست. اگر شما یک فقط یک شانس برای نجات گیاه خود داشته باشید نمی‌توانید آن‌را با آزمون و خطا انجام دهید. مثل هر کار دیگری بهترین روش، راهنمایی‌گرفتن از افراد متخصص است. پس مشورت با مشاور متخصص گل و گیاه به صورت آنلاین یا تلفنی می تواند بهترین راه باشد.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز