سبزی ها خواص مختلفی از لاغری تا تصفیه سموم از بدن دارند.

ادامه مطلب

صبحانه‌های سرشار از پروتئین می‌توانند اشتها و هوس‌های غذایی را به‌خوبی کنترل کنند. همچنین، از همین طریق به کاهش چربی شکمی کمک می‌رسانند. توجه داشته باشید که پروتئین غذایی دارای رابطه دوگانه‌ای با چربی شکمی است. یعنی هرچه پروتئین‌های مصرفی شما مرغوب‌تر، سالم‌تر و باکیفیت‌تر باشند، چربی شکمی شما نیز کمتر خواهد شد.

ادامه مطلب

طی بررسی های مختلف پژوهشگران بر روی عوامل آسیب رسان به سیستم ایمنی بدن، آنها سوء تغذیه را عامل مهم برای تضعیف سیستم ایمنی بدن میدانند. انواع بیماری های خودایمنی و آلرژی ها و امراض عفونی ناشی از کاهش عملکرد سیستم دفاعی در بدن ایجاد می شوند.

ادامه مطلب

آیا به دنبال یک نوشیدنی هستید که نه تنها در تابستان باعث خنک شدن شما شود، بلکه بتوانید با کمک آن وزن خود را نیز کاهش دهید؟ در این مطلب یک نوشیدنی به شما معرفی می کنیم که نه تنها این موارد را برای شما فراهم می کند، بلکه باعث شفاف شدن پوستتان هم می شود. با ما باشید.

ادامه مطلب

گوجه فرنگی یکی از سبزیجات مفید و پرخاصیت است که هم به صورت خام و هم به صورت پخته استفاده می شود. تحقیقات نشان می دهد مصرف گوجه فرنگی به صورت خام مفیدتر است. در این مطلب قصد داریم شما را با 10 خاصیت شگفت انگیز گوجه فرنگی آشنا نماییم تا خوردن آن را هیچ وقت فراموش نکنید.

ادامه مطلب

ماهی سرشار از مواد مغذی ضروری شامل اسیدهای چرب امگا 3 برای کاهش وزن و تقویت ماهیچه ها است.

ادامه مطلب

بر خلاف اینکه نام هر سه نوع مورد نام برده شده فلفل می‌باشد، اما خواص و کاربرد‌های آن‌ها یکسان نیست و متفاوت با یکدیگر هستند.

ادامه مطلب

ماست یونانی غنی از پروتئین، کلسیم، پروبیوتیک، ویتامین B12 و پتاسیم است. همچنین ماست یونانی حاوی لاکتوز کمتری نسبت به سایر محصولات لبنی است.

ادامه مطلب

به عنوان یک زن، مهم این است که به یاد داشته باشید بدن ما به غذاهای مختلف، بسته به ژنتیک و دیگر عوامل سلامت، پاسخ‌های متفاوت می‌ دهد.

ادامه مطلب

آجیل از بهترین مواد غذایی است که می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای یک سری مواد غذایی که خاصیت چندانی ندارند باشد. آجیل از دانه های بسیاری تشکیل شده است که بنا به ذائقه می توان تنوع آن را تغییر داد. با مصرف صحیح آجیل می توانید منیزیم، ویتامین K، فسفر و بسیاری از مواد مغذی دیگر را به بدن خود برسانید. آنتی اکسیدان موجود در آجیل نیز برای سلامتی بسیار مفید است. نت نوشت شما را با مزایای یکی از بهترین دانه های آجیل آشنا می کند.

ادامه مطلب

عدس، میزان سروتونین تولیدشده در مغز را افزایش می‌دهد. این اتفاق، وضعیت ذهنی شادتر و آرام‌تری را می‌سازد و اضطراب را کمتر می‌کند. همین هورمون به پایدار نگه داشتن قند خون کمک می‌رساند و مانع از نوسانات خلق‌وخویی می‌شود. به‌علاوه، عدس حاوی میزان زیادی از فولات است که کمبود آن افراد را به افسردگی مبتلا می‌کند.

ادامه مطلب

این دانه مغزی بر خلاف ظاهر کوچک خود فواید بسیار زیادی را در خود گنجانده است. در این مقاله همراه ما باشید تا خواص تخم کدو را برای شما بیان کنیم.

ادامه مطلب

مژه های بلند و پرپشت باعث زیبا نشان دادن چشم ها می شود. اگر به دلایل مختلف مژه هایتان کم پشت شده است با رژیم غذایی مناسب می توان مژه ها را بلند و پرپشت کرد.

ادامه مطلب

در رژیم کم کربوهیدرات مصرف غذاهای شیرین، پاستا و نان محدود می‌شود و در عوض پروتئین بیشتر، چربی‌ها و سبزیجات سالم وارد بدن می‌شوند. در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما بگوییم رژیم کم کربوهیدرات شامل چه خوراکی هایی می‌باشد. در این مقاله نام خوراکی هایی که در رژیم کم کربوهیدرات استفاده می‌شوند نام برده می‌شود.

ادامه مطلب

خواص اعجاب انگیز گوشت شتر مرغ را بشناسید تا سالم تر زندگی کنید.

ادامه مطلب