title
کد خبر: 13225
00
بازدید استاندار مازندران از طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر

استاندار مازندران با حضور در پست‌های ایمنی و سلامت ضمن اشاره به حضور همیشه در صحنه اعضای جوان هلال احمر گفت: فعالیت این عزیزان در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ستودنی است.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر ربیع فلاح ضمن بازدید از طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر در استان، از فضاسازی و اقدامات انجام گرفته در پست‌های ایمنی و سلامت تقدیر و تشکر کرد.

 استاندار مازندران پس از بازدید از پست‌ ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر در شهرستان‌ تنکابن و مشاهده فعالیت های انجام شده؛ تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان در نوروز امسال با برنامه‌های ویژه و با نشاط در عرصه خدمت رسانی به میهمانان استان حضور چشمگیر دارد که اینجانب لازم می‌دانم از تمامی اعضای این جمعیت صمیمانه تقدیر نمایم.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور موثر و فعال خواهران داوطلب در پست های ایمنی و سلامت، گفت: تهیه و توزیع انواع بسته‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی، بویژه بروشورها و ویژه‌نامه اطلاع رسانی با محتوا و با کیفیت و همچنین تدارک خیمه‌های نماز در کنار سایر فعالیت‌های امدادی نشان می‌دهد که عزیزان هلال احمر با برنامه ظاهر شدند و این موجب خرسندی است.

استاندار مازندران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری براقتصاد مقاومتی، بیان داشت: اعضای جوان، سخت کوش و پرتلاش جمعیت هلال احمر، در ترویج فرهنگ نوعدوستی وتسکین آلام بشری بیش از پیش تلاش نمایند.

ربیع فلاحپ در پایان با امید توفیق در خدمت رسانی، با امضای میثاق نامه به کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای پیوست و سالی ایمن و کم حادثه را برای هموطنان عزیز آرزو کرد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز