title
کد خبر: 13304
00
تقدیر نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی از خدمات نوروزی هلال احمر

نمایندگان مردم استان مازندران در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در پست های ایمنی و سلامت، از فعالیت های بشردوستانه جمعیت هلال احمر تقدیر نمودند و به کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای پیوستند.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر عزت الله یوسفیان؛ نماینده مردم شهرستان آمل و لاریجان، در بازدید از طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان آمل ضمن ابراز رضایت از عملکرد جمعیت هلال احمر، افزود: خدمات جمعیت هلال احمر امسال بسیار جامع و کامل تر از سالهای قبل در خدمت رسانی به مردم درخشید که این امر باعث خرسندی و نشانه پیشرفت های خوب در این سازمان مردمی است.

وی هلال احمر را سازمانی مردمی توصیف کرد و گفت: اعضای جمعیت هلال احمر در حقیقت انسانهای عاشقی هستند که تنها برای خشنودی پروردگار خدمات مورد نیاز همنوعان را بدون هیچگونه چشمداشتی ارائه می دهند؛ شایسته است حلول سال جدید را به همه اعضای این سازمان در این جمعیت و در سراسر کشور تبریک گفته و از تلاش های ارزنده آنها صمیمانه تقدیر می نمایم.

نماینده مردم آمل در مجلس ضمن امضای میثاق نامه کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای گفت: راه‌اندازی میثاق نامه کمپین ملی نه به تصادفات جاده‌ای، تعهد اخلاقی است؛ هر چند همه ما باید تصمیم بگیریم تا با رعایت قوانین و مقررات میزان حوادث جاده‌ای و تصادفات را به حداقل ممکن برسانیم.

دکتر حسین نیاز آذری؛ نماینده مردم شهرستان بابل و بندپی، با حضور در پست ایمنی و سلامت شهر بابل ضمن ابراز رضایت از عملکرد این جمعیت در ارائه خدمات، از فعالیت های بشردوستانه وحضور پرشور جوانان در این پست ها تقدیر کرد؛ و گفت: از خدمات جوانان پرشور عضو جمعیت هلال احمر که عاشقانه و خالصانه به میهمانان نوروزی استان خدمت رسانی می کنند سپاسگزارم.

وی همچنین از مدیریت و تمامی اعضای جمعیت هلال احمر استان به خاطر برنامه ریزی خوب برای پاسخگویی به نیازهای گردشگران نوروزی تقدیرکرد.

ولی الله نانوا کناری؛ نماینده منتخب مردم فریدونکنار وبابلسر در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در پست های ایمنی و سلامت شهرستان فریدونکنار و بابلسر با اشاره به حضور جوانان داوطلب در عرصه خدمت رسانی و عملرد پرشور آنان گفت: حضور جوانان در این ایام که به صورت داوطلبانه در ارائه خدمات بشردوستانه با هلال احمر همکاری می‌کنند قابل تقدیر است.

وی تمهیدات و برنامه های جمعیت هلال احمر استان برای خدمت رسانی به مسافرین نوروزی را بسیار جامع و کامل توصیف کرد و از مدیریت و اعضای این جمعیت به ویژه از امدادگران، جوانان و داوطلبان عضو این جمعیت تقدیر کرد.

نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی در پایان حضور خود در بازدید از پست های ایمنی و سلامت، به کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای پیوستند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز