title
کد خبر: 13305
00
بازدید رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در انزلی

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در دیدار با جوانان بندر انزلی گفت: امید داریم با تلاش و از خود گذشتگی جوانان، شاهد افزایش سفرهای ایمن و کاهش تصادفات جاده ای باشیم.

به گزارش بهداشت نیوز، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی شهرستان بندر انزلی و پست شهدای امدادگر منطقه آزاد کاسپین بصورت سرزده بازدید کرد.

در این بازدید دکتر حبیبی از نزدیک در جریان فعالیت ها و خدمات طرح از قبیل ایستگاه سلامت، فضای دوستدار کودک، طرح های مشاوره همتایان و پیمان و خدمات قابل ارایه تیم های سحاب به هموطنان قرار گرفتند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه “دیدن این همه بزرگواری شما جوانان باعث فخر و مباهات است، ضمن تقدیر از مجریان طرح به منظور تلاش در جهت آسایش، ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، ابراز امیدواری کرد با تلاش و از خود گذشتگی جوانان، شاهد افزایش سفرهای ایمن و کاهش تصادفات جاده ای باشیم.

وی همچنین با ثبت اثر انگشت بر درخت زندگی، برنامه ابتکاری جوانان استان گیلان در خصوص طرح بهرفت، به کمپین نه به تصادفات جاده ای، پیوست.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز