title
کد خبر: 13311
00
تداوم امدادرسانی هوایی به 50 خانوار عشایر محاصره آب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از تداوم امدادرسانی هوایی به 50 خانوار عشایر محاصره آب در منطقه جازموریان خبرداد.

به گزارش بهداشت نیوز، علی گنج کریمی به محاصره 50 خانوار عشایر کوچ نشین در منطقه جازموریان اشاره کرد و گفت: این تعداد خانوار به هشدارهای دستگاه های مربوطه در خصوص باز شدن دریچه سدهای بافت و جیرفت توجه نکرده و به این منطقه کوچ کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به بازدید امروز از منطقه مذکور بیان کرد: امدادرسانی زمینی به دلیل محاصره آب در منطقه جازموریان امکان پذیر نیست. 

وی با بیان اینکه تاکنون به دلیل شرایط جوی و پوشش ابر در ارتفاعات دهبکری و راین امدادرسانی هوایی از سمت کرمان به منطقه جازموریان فراهم نشده است، تصریح کرد: از سوی جمعیت هلال احمر استان هرمزگان نیز هماهنگی های لازم در خصوص امدادرسانی هوایی صورت گرفت اما به دلیل وزش باد و بعد مسافت، عملیات امدادونجات بدلیل میسر نشدن سوختگیری هلی کوپتر در منطقه قلعه گنج انجام نشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خاطرنشان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی اب و هوا، فردا امدادرسانی هوایی برای انتقال و تامین اقلام مورد نیاز خانوارهای عشایر صورت می گیرد.

گنج کریمی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کرمان تمام تلاش خود را برای امدادرسانی به خانوارهای عشایری انجام می دهند.

لازم به ذکر است، این 50 خانواده عشایر گرفتار در آب منطقه جازموریان، در 90 کیلومتر و 110 کیلومتری قلعه گنج و رودبارجنوب قرار دارند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز