title
کد خبر: 13435
00
برای سفر در دوران بارداری به چه لباس‌هایی احتیاج داریم؟

کفش‌های راحت و تخت، لباس زیر راحت، ساق شلواری، لباس‌های کوتاه، کش موی سر و شکم بند بارداری از جمله لباس هایی هستند که برای سفر در بارداری باید به همراه داشته باشید.

به گزارش «بهداشت نیوز» کفش‌های راحت و تخت، لباس زیر راحت، ساق شلواری، لباس‌های کوتاه، کش موی سر و شکم بند بارداری از جمله لباس هایی هستند که برای سفر در بارداری باید به همراه داشته باشید. ۱- کفش‌های راحت و تخت: همانطور که می‌دانید بارداری، زمان مناسبی برای پوشیدن کفش پاشنه بلند نیست زیرا خطر افتادن را به همراه دارد. اگر قصد سفر به کشوری با آب و هوای گرم دارید، به یاد داشته باشید که شانس ورم پا در شما بیشتر خواهد بود به ویژه اگر با هواپیما سفر می کنید. بنابراین بهتر است یک کفش راحت و خنک بپوشید. ۲- لباس زیر راحت: یکی از علایم بارز بارداری، بزرگی پستان‌ها است. باید به دنبال لباس‌زیرهای بالاتنه بزرگتری باشید بنابراین سعی کنید یک مدل راحت و نخی تهیه کنید. اگر بتوانید مدلی فاقد کش پیدا کنید خیلی بهتر است. در نظر داشته باشید که اگر قصد دارید خودتان درآینده به نوزاد شیر بدهید، بهتر است از همین حالا مدلی را انتخاب کنید تا دوباره متحمل هزیرنه نشوید که قابل تنظیم باشد زیرا در دوران شیردهی با افزایش سایز پستان روبه‌رو خواهید شد. ۳- ساق شلواری: ساق شلواری می‌تواند گزینه مناسبی برای سفر باشد. هم به راحتی در چمدان جا می‌شود و هم پوشیدن و درآوردن آن راحت است. به علاوه معمولا این شلوارها از نوع کشی هستند و تا مدت‌ها برای شما قابل استفاده خواهند بود. ۴- لباس‌های کوتاه: در مسافرت خودتان را با پوشیدن لباس‌های بلند و گشاد درگیر نکنید. لباس‌های بلندتان را بگذارید برای خانه یا حتی پس از زایمان. زیرا در مسافرت ممکن است این لباس‌ها دست و پایتان را ببندند و اذیتتان کنند. همچنین سعی کنید لباس‌هایی که انتخاب می‌کنید سبک و راحت باشند. ۵- کش موی سر: شاید برایتان سؤال شود که کش موی سر برای چه؟ اگر در دوره‌ای از بارداری‌تان هستید که هنوز خیلی وزن اضافه نکرده‌اید شاید بتوانید شلوارهای پیش از بارداری‌تان را بپوشید، فقط ممکن است دور کمر آن کمی برایتان تنگ شده باشد که به کمک کش موی سر می‌توانید این مشکل را حل کنید. کافی است یک طرف کش را دور دکمه شلوار بیاندازید و طرف دیگر آن را از جاشیرازه دکمه عبور داده و گره بزنید به طوری که راحت باز نشود و خودش مانند یک دکمه عمل کند. ۶- شکم بند بارداری: شکم‌بندهای بارداری به راحتی در داروخانه‌ها و فروشگاه‌های لوازم بارداری و نوزادی قابل دسترس هستند. شکم‌بند نه تنها تا حدودی از آسیب دیدن جنین بر اثر ضربه جلوگیری می‌کند بلکه مقداری از فشاری را که وزن شکم بر ستون فقرات وارد می‌کند کاهش می‌دهد. یک شکم‌بند تهیه کرده و با خود به همراه ببرید و به هنگام پیاده‌روی یا در زمان‌هایی که مجبور هستید برای مدت طولانی بایستید از آن استفاده کنید.

سلامتیسم


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.