title
کد خبر: 13482
00
مهلت ارسال آثار به جشنواره هفت سین پرستاران ساعت ۲۴ امشب به پایان می رسد

معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان نظام پرستاری اعلام کرد : مهلت ارسال آثار به جشنواره هفت سین پرستاران ساعت ۲۴ امشب به پایان می رسدطبق اخبار و اطلاعیه های روزهای گذشته مبنی بر ارسال تصاویر سفره های هفت سین پرستاران به دبیرخانه جشنواره "هفت سین"،آخرین مهلت ارسال آثار ساعت ۲۴ روز ۵ فروردین ۱۳۹۶ می باشد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر سید عباس کشفی ضمن توضیح این مطلب اظهار کرد: جشنواره "هفت سین" ویژه پرستاران سراسر کشور همزمان با نوروز ۱۳۹۶ برای نخستین بار برگزار شد که بحمدا... با استقبال بسیار خوبی از سوی پرستاران عزیز در جای جای کشورمان مواجه شد. در مدت ۱۰ روز این جشنواره شاهد ارسال تصاویر متنوعی بودیم که نشان از سلایق، فرهنگ ها و نیز هنر والای پرستاران عزیز کشورمان دارد.
معاون فرهنگی و اجتماعی نظام پرستاری ادامه داد: آثار دریافت شده تا کنون از طریق کانال ویژه این جشنواره به نشانی telegram.me/sofreh7siiin به نمایش عموم در آمده است و طبق آیین نامه این جشنواره، داوری ها طی سه مرحله صورت خواهد گرفت.
وی افزود: طبق اعلام پیشین، منتخبین نهایی این جشنواره در روز جمعه مورخ ۱۸ فروردین ماه ۹۶ معرفی خواهند شد.
کشفی با تاکید بر عدم تمدید مهلت ارسال آثار خاطر نشان کرد: از تمامی همکاران محترمی که تمایل به شرکت در این رقابت فرهنگی دارند خواهشمند است  نهایتا تا ساعت ۲۴ امشب نسبت به ارسال تصاویر خود اقدام فرمایند چراکه این زمان به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

گفتنی است نخستین جشنواره فرهنگی "هفت سین" ویژه پرستاران سراسر کشور از روز پنج شنبه ۲۶ اسفند ماه آغاز به کار کرده است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز