title
کد خبر: 13486
00
 نیروهای اورژانس از آغاز طرح سلامت نوروزی تا کنون بیش از 85 هزار ماموریت را انجام دادند

رییس اورژانس کشور گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی(25 اسفندماه سال 95) تا کنون، نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی، 85 هزار و 645 ماموریت ترافیکی و غیر ترافیکی را انجام دادند.

به گزارش بهداشت نیوز ، دکتر پیر جسین کولیوند با بیان این مطلب، اظهار داشت: 19 هزار و 87 ماموریت اورژانس مربوط به حوادث ترافیکی و 66 هزار و 558 ماموریت مربوط به حوادث غیر ترافیکی بوده است.

وی با بیان اینکه نیروهای اورژانس در طول سال در آمادگی کامل قرار دارند، افزود: در مدت یاد شده، اورژانس 115 کشور، 16 هزار و 168 بیمار و مصدوم حوادث ترافیکی و 28 هزار و 495 بیمار و مصدوم حوادث غیر ترافیکی را به بیمارستانها و مراکز درمانی انتقال داده است.

نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در طرح سلامت نوروزی سال 96، خاطرنشان کرد: از ابتدای آغاز طرح سلامت نوروزی، یک هزار و 924 نفر از بیماران و مصدومان حوادث ترافیکی و 13 هزار و 621 نفر از بیماران و مصدومان غیر ترافیکی در محل، به صورت سرپایی درمان شدند.

دکتر کولیوند با اشاره به وجود 31 پایگاه اورژانس هوایی در کشور، تعداد ماموریت های انجام شده از ابتدای طرح سلامت نوروزی توسط اورژانس هوایی را 45 ماموریت عنوان کرد و گفت: در حوادث ترافیکی 68 و در حوادث غیر ترافیکی 25 بیمار و مصدوم توسط بالگرد های اورژانس هوایی به بیمارستانها و مراکز درمانی منتقل شدند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز