title
کد خبر: 13899
00
استفاده از سفیدآب برای پوست ممنوع!

یک متخصص بیماری‌های پوست و مو، استفاده از سفیدآب را برای نظافت پوست، غیرعلمی عنوان کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، یک متخصص بیماری‌های پوست و مو، استفاده از سفیدآب را برای نظافت پوست، غیرعلمی عنوان کرد.

نصرت پورسینا متخصص بیماری‌های پوست و مو اظهار داشت: استفاده از سفیدآب نه تنها فایده‌ای ندارد بلکه در برخی موارد منجر به انتقال تب مالت می‌شود و باید از به کاربردن آن و استفاده از کیسه ضخیم و خشن به‌خصوص برای نظافت پوست اطفال و نوجوانان خودداری کرد.

 

وی گفت: شستشوی پوست با استفاده از لیف نرم و صابون مناسب باید هفته‌ای 2 تا 3 بار و در صورت چرب بودن، هفته‌ای 4 بار صورت گیرد و چنانچه پس از استحمام خشکی پوست بیش از حد باشد، از مرطوب کننده فاقد چربی زیاد استفاده شود.

 

منبع: بیتوته


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
علی
1396/01/10 - 02:061 1
ازوقتی شما پزشکان نوین چیزهای سنتی مارو زیر سوال بردید هزارتا مریضی و درد گرفتن مردم،مردم ما باید طب اسلامی و سنتی رو رواج بدن و به سمتش برن
ریتا
1396/01/10 - 02:090 1
. یکی از روندهای مهم برای حفظ زیبایی و طراوت پوست، دور ریختن سلولهای مرده پوست است، به عبارت دیگر پوست انداختن یا همان چیزی که در حمام ایرانی به آن می گویند فتیله شدن و ریختن چرک. این فعالیت به پوست طراوت و نشاط می دهد و رنگ آن را صاف و روشن می کند. سفیدآب این عمل را به بهترین وجه انجام می دهد.
اینستاگرام بهداشت نیوز