title
کد خبر: 13921
00
فوتبالیست معروف ایران در قصر مجللش! + عکس

جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال در خانه ای مجلل


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
علی
1396/01/10 - 14:100 0
این انصاف نیست ، اگر ذره از بیت المال که من هم سهیم هستم به این عزیزان بدهند من راضی نیستم ، ابتدا باید عرض کنم ثروت ممکلت باید عادلانه توزیع شود، مگر دانشمندان کشور من که سال هاست که رنگ خواب شبانه به خود ندیده اند چقدر حقوق می گیرند که این عزیزان میلیارد میلیارد به جیب می زنند، جالب اینجاست که بازی که از خود ارائه می کنند هم در حد همان صفر هست ، خلاصه من راضی نیستم اگر از بیت المال که سهم ما ملت است به این عزیزان اینقدر پول دهند.
مهدی
1396/01/10 - 15:340 0
علی جان شما زیاد ناراحت نباش. پول و ثروت ایشان از طریق بازی در کشورهایی مانند اسپانیا و امارات بدست آمده. نه جایی در کشورما. در اینجا کسی بهای بدست آوردن موفقیت رو نمیدونه. امثال شما فکر میکنید بدست آوردن قهرمانی مفته و کسی که قهرمان میشه فقط با یک دسته گل ازش تشکر بشه.اقا جون در کشورهای اروپایی تا صد میلیون دلار هم به یک بازیکن میدن و اونجا کسی بهش نمیگه چرا از پول ما دادی. راستی فکر میکنی اگه به این بازیکنان این پولها رو پرداخت نکنن به شما خواهند دادو از شما خواهند خواست که شماره حسابتان رو ارسال کنید. واقعا خیلی ساده فکر میکنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز