title
کد خبر: 13927
00
شغل عجیب و رویایی این خانم آرزوی بسیاری از مردم است! + عکس

شغل عجیب این خانم نشستن روی مبل و امتحان کردن آن است!

خانم آنا چردانتسوا ۲۶ ساله اهل شهر یوفا در روسیه شغل تمام وقتی به عنوان بازرس مبل دارد و روزانه بیش از ۱۰ ساعت وقت خود را صرف امتحان کردن انواع مبلمان و کاناپه می کند تا راحتی و امنیت آن را آزمایش کند.

ماه گذشته یکی از کمپانی های مبلمان روسیه اعلام کرد برای شغل جدید و تمام وقت بازرس مبلمان (تست کننده مبلمان) نیرو می پذیرد. اگرچه تمام محصولات در لابراتوارهای تخصصی آزمایش می شوند ولی مدیریت این کمپانی به منظور مواجه بهتر با نیازهای مشتریان و داشتن بازخوردهای واقعی استفاده از مبل های شرکت، تصمیم به استخدام یک بازرس و تست گر مبلمان گرفت.

شغل عجیب این خانم نشستن روی مبل و تست کردن آن است

تنها در عرض چند روز کمپانی مبلمان روسی MZ5 با بیش از ۵۰۰۰ درخواست کار از سوی افرادی مواجه شد که به گزارش خبرگزاری آریا مشتاق گذراندن وقتشان به نشستن و دراز کشیدن روی مبلمان بودند.

آناستازیا راسکی سخنگوی گروه تجاری MZ5 در مورد نحوه استخدام این شغل جدید گفت :”ما در مراحل مختلف کاندیدهای این شغل را انتخاب کردیم.” “ابتدا ما رزومه آنها را چک کردیم و سپس از آنها پرسیدیم به چه دلیل این شغل را می خواهند.”

افراد زیادی برای به دست آوردن این شغل عجیب درخواست دادند ولی در نهایت این خانم ۲۶ ساله موفق به دریافت این شغل شد

“در نهایت کمپانی مبلمان هفت تن از داوطلبان را انتخاب کرد که از بین آنها کارشناس بازاریابی، آنا چردانتسوا انتخاب شد و ثابت کرد برای این شغل مناسب است.”

آنا پس از به دست آوردن این شغل گفت:”من رقابت بسیار سنگینی را احساس می کردم، جنگ واقعی برای به دست آوردن یک شغل عجیب و رویایی بود. من ایده های بسیار زیادی برای ارتقاء کیفیت مبلمان دارم ولی ترجیح میدهم فعلا درمورد آنها صحبت نکنم. معتقدم بین من و مبل ها سازگاری خوبی وجود دارد.”

این خانم بیش از ۱۰ ساعت از روز را به نشستن روی مبل و دراز کشیدن روی آن می گذراند تا آن را امتحان کند

با وجود اینکه وی خود را به عنوان شخصی فعال و پرجنب و جوش توصیف می کند ولی می گوید ۱۰ ساعت در روز نشستن روی مبلمان به هیچ وجه بد نیست. “البته من وقت زیادی را روی مبلمان جدید می گذرانم. هرچه زمان بیشتری برای آن بگذارم ، کارم بهتر خواهد شد.”

این خانم در حال حاضر به مدت سه ماه آزمایشی در این کمپانی پذیرفته شده ولی آنها ادعا می کنند تا زمانی که او ثابت کند برای این شغل مناسب است، آنها شغل دائمی بازرس مبلمان را به او پیشنهاد می دهند و این خانم جوان ماهانه حقوق ۵۶۰۰۰ روبل (۱۰۰۰ دلار) برای اولین سه ماه کار دریافت خواهد کرد که این مبلغ برای شغل نشستن روی مبلمان بد به نظر نمی رسد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز