title
کد خبر: 13998
00
نجات 62 تن از هموطنان با همت امدادگران استان گیلان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان با اعلام رشد 50 درصدی عملیات رهاسازی در سوانح ترافیکی در محورهای برون شهری از ٢٥ اسفند 95 تا 8 فروردین 96؛ نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان، گفت: امدادگران شبانه‌روزی خدمات لازم را به 134 تن از هموطنان ارائه کرده و 62 تن را از حوادث نجات داده‌اند.

به گزارش بهداشت نیوز، مهدی ولی پور با اعلام گزارش طرح ملی امداد و نجات نوروزی ٩٦ در استان گیلان از٢٥ اسفند 95 تا 8 فروردین 96، افزود: بر این اساس در این مدت شاهد افزایش 27 درصدی ماموریت‌های امداد و نجات و رشد 50 درصدی عملیات رهاسازی در سوانح ترافیکی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ماموریت‌های ترافیکی با 53 مورد سهم 56 درصدی از ماموریت‌های امداد و نجات در گیلان را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: در این زمینه امدادگران هلال‌احمر به 134 تن از هموطنان خدمات امدادی لازم را ارائه داده و علاوه بر نجات 62 تن از حوادث، 59 تن را به مراکز درمانی منتقل کرده و به 55 تن دراستان خدمات درمان سرپایی ارائه کرده‌اند.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان با بیان انجام 3مورد عملیات و رهاسازی 3 مصدوم در سوانح ترافیکی، اعلام کرد: به علاوه 2 تن از هموطنان در استان از خدمات اسکان اضطراری بهره برده‌اند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز