title
کد خبر: 14011
00
بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر از پست ها و پایگاه های نوروزی جمعیت در سمنان

دبیرکل جمعیت هلال احمر در بازدید از پایگاههای نوروزی هلال احمر در استان سمنان، نوسازی، تجهیز انبارها و انضباط مالی و اداری را از مهمترین اولویت های هلال احمر در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، مصطفی محمدیون در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات شهدای امدادگر روستای افتر در جمع خبرنگاران گفت: جمعیت هلال احمر در ایام نوروز 1400 پایگاه راه اندازی کرده و با 5 هزار نیرو و 5 هزار دستگاه خودرو و 25 فروند بالگرد به هموطنان خدمت رسانی می کند.

محمدیون با ابراز رضایت از خدمت رسانی پایگاه های امدادی هلال احمر استان گفت: خوشبختانه پایگاه های استان با نظم و انضباطی مناسب و روحیه بالا به وظیفه خود عمل می کنند.

وی با اشاره به وضعیت ایمنی جاده های کشور و پر حادثه خیزترین نقاط افزود: جاده های خراسان های رضوی و شمالی، اصفهان و مازندران حادثه خیز ترین مسیرها در نوروز امسال بودند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور وضعیت ایمنی جاده های استان سمنان را نزدیک به استانداردها ارزیابی کرد و گفت: به جز محور شاهرود سبزوار، سایر جاده های این استان نزدیک به استاندارد است.

محمدیون با تاکید بر اجرای برنامه ششم توسعه در مجموعه هلال احمر خاطرنشان کرد: سال 96 سال حرکت بر مبنای برنامه پنج ساله تدوین شده با مشارکت کارشناسان هلال احمر است و مهمترین محور این برنامه نوسازی و تجهیز انبارها به تجهیزات روز امدادی، البسه روز و انضباط مالی و اداری است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز