title
کد خبر: 16539
00
 پلیسی که برای خودش برگ جریمه صادر کرد + عکس

این پلیس پس از عذر خواهی به خاطر سرعت غیر مجازی که داشت خودش را جریمه کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، جاستین بورش که رئیس یک اداره پلیس محلی در اوکلاهاماست پس از آنکه دوربین‌های کنترل سرعت، تصویر او را به دلیل سرعت غیر مجاز ثبت کردند، برای خودش یک قبض جریمه سنگین صادر کرد.

 
جاستین بورش همچنین به خاطر خطایی که مرتکب شده بود در صفحه فیس‌بوک اداره پلیس رسما عذرخواهی خود را اعلام کرد. سرعت این پلیس 20 مایل بیشتر از حد مجاز بود یعنی سرعت مجاز در خیابانی که این اتفاق رخ داده 50 مایل در ساعت است اما او با سرعتی حدود 75 تا 80 مایل در ساعت مشغول رانندگی بود.
 
متن عذرخواهی این پلیس با این مضمون بود: "من رسما به همه اعلام می‌کنم که سرعت رانندگی من در آن خیابان غیرمجاز بود، درست است که  من برای سرعت زیادم دلیل داشتم اما سرعت غیرمجاز به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و من هم مثل بقیه افرادی قانون‌شکن باید مسئولیت خطای خود را قبول کنم و جریمه این کار را پرداخت کنم البته صادقانه بگویم نمی‌دانم که اگر دوربین پلیس، این تخلف او را ثبت نمی‌کرد، آیا باز هم برای خودم جریمه می‌نوشتم یا نه! "
 
گفتنی است که جریمه سرعت غیرمجاز در آمریکا، حدود 300 دلار است.
 
باشگاه خبرنگاران جوان

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز