title
کد خبر: 16924
00
5 راز زنانی که سازمان یافته تر از شما هستند

هر ماه به خودتان قول می دهید که به کارهای تان سرو سامان بدهید و زندگی سازمان یافته تری داشته باشید. بنابراین برای شروع یک دفترچه و یک مداد می خرید اما به یکباره سرد می شوید و دوباره به همان پله اول بر می گردید. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه زنان سازمان یافته این کارها را انجام می دهند. در این جا شما را با راز آن ها آشنا میسازیم.

به گزارش «بهداشت نیوز»

آن ها سیستم بایگانی دیجیتال و فیزیکی دارند

صفحه شلوغ دسکتاپ کامپیوتر معادل دیجیتال انبوه پوشه ها روی میز هستند. شاید هر دو برای یک لحظه خوب باشد اما باعث می شود سرعت کارتان پایین بیاید. زنان سازمان یافته کشوهای بایگانی با پوشه های مرتب دارند و ایمیل ها و فایل های کامپیوتر را در یک پوشه خاص قرار می دهند. خلاصه بگویم برای هر چیزی جایی دارند.

برای آماده کردن تجهیزات وقت می گذارند

زنان سازمان یافته متخصص برنامه ریزی هستند و همیشه از شب قبل لباس ها و حتی غذا را آماده می کنند. شاید این کارها روز جمعه ساعت ها وقتشان را بگیرد اما در عوض در طول هفته وقت آزاد بیشتری خواهند داشت.

همه جا لیست کارهایی که باید انجام دهند را دارند

در هر جای ممکن روی میز کار، در موبایل، روی میز پای تخت هر چیزی که ناگهان به ذهنشان می رسد را در دفترچه یادداشت می کنند و در زمان مناسبی تمام آن ها را یکی یکی چک می کنند.

هزاران برنامه یادآوری کننده را تنظیم می کنند

وقتی آلارم گوشی به صدا دربیاید و به شما متذکر شود که نیم ساعت یا یک ربع به زمان جلسه کاری رسیده ممکن نیست خواب بمانید و آن را نادیده بگیرید. بعضی ها حتی یادآور تقویم گوشی را نیز تنظیم می کنند.

می دانند که چگونه نه بگویند

شاید وعده زیاد دادن کار راحتی باشد اما با این کار به خودتان استرس می دهید. زنان سازمان یافته در تقویم خود قسمتی دارند به نام ساعات شخصی و با وقتشان مثل یک موجود مقدس رفتار می کنند. در نتیجه به خوش گذرانی های شبانه با دوستان نه می گویند و در خانه به ایمیل های چک نشده رسیدگی می کنند.

 

منبع: بدونیم


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز