title
کد خبر: 17054
00
کلاس های خواب در باشگاهی در انگلیس برای پدر مادرهای خسته/ ببینید

در دنیای مدرن امروزی انسان ها وقت کمتری برای خواب و استراحت دارند و همین مشکل عواقب ناخواسته ای مثل خستگی مفرط، استرس و خیلی چیزهای دیگر به دنبال دارد. به همین دلیل باشگاهی در انگلیس این فرصت را غنیمت شمرده و کلاس های تمرین خوابیدن را در باشگاه به پا کرده است.

به گزارش «بهداشت نیوز» از اکنون انگلیسی ها می توانند در این کلاس ثبت نام کرده و بعد از ۱۵ دقیقه تمرین کششی یک خواب راحت ۴۵ دقیقه ای در اتاقی با دمای مناسب که پر از آدم های غریبه و ناشناس هست بروند. این کلاس نیروی تازه به ذهن می دهد، روحیه را تقویت می کند و حتی کالری هم می سوزاند.

پشت این کلاس ها دانشی نهفته است. بر اساس مطالعاتی که در دانشگاهی در پنسیلوانیا انجام شده کسانی که وسط روز چرت ۴۵ دقیقه ای داشتند بهتر از دیگران می توانستند استرس های روزانه را مدیریت کنند. و همچنین دریافتند که خواب کوتاه عصرانه گنجایش یادگیری ذهن را افزایش می دهد.

این کلاس هم اکنون در یکی از باشگاه های انگلیس اجرا می شود اما اگر با موفقیت پیش برود در باشگاه های دیگر کشور نیز اجرا خواهد شد.تمرین خوابیدن در باشگاهی در انگلیس

تمرین خوابیدن در باشگاهی در انگلیس

تمرین خوابیدن در باشگاهی در انگلیس

کلاس های خواب در باشگاهی در انگلیس

کلاس های خواب در باشگاهی در انگلیس

کلاس های خواب در باشگاهی در انگلیس


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز