title
کد خبر: 17598
00
عمل شوک آور والدین با فرزند کم توان ذهنی +تصاویر

این زن و مرد با تصور اینکه پسر کم توان ذهنی آنها توسط ارواح تسخیر شده است ابتدا به جن گیری متوسل شدند.

مرد 39 ساله اهل شهر "گوگوان " در جنوب چین که به مدت 30 سال توسط والدین بی رحمش در یک مکان تاریک و بسیار کوچک حبس شده بود سرانجام رهایی یافت. والدین وی  با تصور  اینکه پسر  کم توان ذهنی آنها توسط ارواح تسخیر شده است وی را در این مکان حبس کرده بودند. 

 
 
این زن و مرد با اظهار بی اطلاعی از بیماری پسر خود ، حتی برای خروج ارواح شیطانی از بدنش ابتدا به جن گیری متوسل شده بودند. بعد از عدم موفقیت و سرانجام زمانی که آنها با رفتارهای عجیب و غریب فرزند خود مواجه شدند تصمیم گرفتند تا وی را  در مکانی حبس نمایند.
 
 
همسایگان این مرد 39 ساله با تهیه فیلم و عکس بصورت مخفیانه از این مکان مخوف و ارسال آن به پلیس موجب رهایی وی شدند. " لی لیانیگ " مادر این مرد گفت که وی و شوهر از کار افتاده اش از دهه 1980، فرزند خود را  بصورت تنها و در یک مکان تاریک نگهداری می کنند. 
گفتنی است، این مرد که دچار سوء تغذیه  شدید شده بود و همچنین قادر به صحبت کردن و برقراری ارتباط نبود سریعا به یکی از بیمارستان های چین منتقل شد. 
 
باشگاه خبرنگاران جوان

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز