title
کد خبر: 18833
00
اپلیکیشن هایی که در سخت ترین شرایط شما را آرام می کند

زندگی پر از استرس است. مشکلات اقتصادی، صورت حساب ها، اجاره ها، بیکاری و خیلی چیزهای دیگر باعث شده درصد زیادی از مردم افسرده باشند و نتوانند آنگونه گه باید از زندگی لذت ببرند. از طرفی پیشرفت تکنولوژی و اعتیاد به گوشی های موبایل مشکلات را دوچندان کرده است. اما آیا می دانستید که از این گوشی ها استفاده های بهتری هم می توان برد؟ اپلیکیشن هایی هستند که کمک می کنند زندگی شادتر و استرس کمتری داشته باشید. در این جا به معرفی چند نمونه از این اپلیکیشن ها پرداخته ایم.

به گزارش «بهداشت نیوز»

معرفی اپلیکیشن های شاد و مثبت

مدیتیشن های کوتاه این اپلیکیشن برای مبتدی هایی که نمی دانند چگونه باید ذهنشان را آرام کنند عالی است. تمام جلسات مدیتیشن در این برنامه ۱۰ دقیقه زمان می برد و صدای راوی آن به قدری آرام است که به تمرکز بیشتر شما کمک می کند. هد اسپیس در طی تمرین ها آمار پیشرفت کاربر را به او می دهد. این برنامه در پلتفرم های ios، اندروید و تحت وب هم قابل اجراست. نکته مهم درباره استفاده از هد اسپیس این است که باید کمی به زبان انگلیسی مسلط باشید. حتی ظاهر و رنگ و انیمیشن این اپلیکیشن هم ملایم و آرام بخش هستند.

Happify

معرفی اپلیکیشن های شاد و مثبت

این اپلیکیشن فعالیت ها و بازی هایی را پیشنهاد می دهد که به از بین بردن استرس کمک می کند. در این برنامه برای شروع ابتدا پرسشنامه ای را پر می کنید تا بتواند فعالیت های مناسب شما را پیشنهاد بدهد. بازی های هپیفای روی مثبت نگری و شادی متمرکز شده اند و طوری طراحی شده است که تصور می کنید کاملا شخصی و مختص خود شماست. شاید گرافیک این برنامه زیاد جذاب و گیرا نباشد اما رنگارنگ و ساده طراحی شده است.

Happier

معرفی اپلیکیشن های شاد و مثبت

این اپلیکیشن برای شاد کردن شما طراحی شده است. هپییر به اپل واچ متصل می شود و می توانید به برنامه اجازه دهید که مدام نقل قول های شاد برای شما ارسال کند. با این برنامه می توانید به اکانت فیسبوک وصل شوید و دوستان تان را به آن دعوت کنید. در این برنامه برای حفظ مثبت گرایی از رنگ نارنجی استفاده شده است

 

منبع: بدونیم


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز