title
کد خبر: 19284
00
شخصیت شناسی بر اساس اندازه موها

حقیقت این است که یکی از ویژگی های تعیین کننده شخصیت ما موهای ماست. موهای بلند، کوتاه و متوسط هر کدام تعریف جداگانه ای از شخصی ما می توانند داشته باشند. با توضیحات زیر به ویژگی های شخصیتی خود بر اساس اندازه موهای تان پی ببرید.

به گزارش «بهداشت نیوز»

موهای پسرانه خیلی کوتاه

شخصیت شناسی بر اساس اندازه موها

شما فردی اجتماعی و با اعتماد به نفس بالا هستید. به راحتی می توانید با افراد جدید ملاقات کرده و دوستان جدیدی پیدا کنید. شما مشاغلی را دوست دارید که بتوانید از طریق آن استعدادها و توانایی های تان را نشان دهید. توانایی این را دارید که به درستی و با خودداری با مشکلات رو به رو شوید. با وجود تمام این ها گاهی اوقات بدون فکر کردن کاری را انجام می دهید.

موهای بالاتر از شانه

شخصیت شناسی بر اساس اندازه موها

در گفتن واقعیت کاملا رک و روراست هستید حتی اگر بدانید این واقعیت شخص را آزرده می کند. شما این توانایی را دارید که بین زندگی شخصی و زندگی حرفه ای خودتان تعادل برقرار کنید. انسانی نترس و سازمان یافته هستید. نمی توانید زندگی یکنواختی داشته باشید. دوست دارید چیزهای جدیدی را تجربه کنید. گاهی اوقات قبل از فکر کردن کاری را انجام می دهید که این ویژگی شما باعث لغزش شما در کارهای تان می شود.

بلندی موها تا شانه

شخصیت شناسی بر اساس اندازه موها

از ظاهر ظریف و زیبای خود بسیار راضی و خرسند هستید. عاشق حرف زدن هستید و هر کسی که از کنار شما رد شود شیفته زیبایی طبیعی شما می شود. عاشق چالش ها و طرح های جدید هستید و در شروع کردن یک دوستی جدید و پایدار تبحر خاصی دارید.

موهای خیلی بلند

شخصیت شناسی بر اساس اندازه موها

شما فردی بسیار محتاط، صبور و رویاپرداز هستید. در رابطه با عشق به دنبال یک رابطه پایدار هستید. تمام تلاشتان را برای ایجاد این رابطه می کنید اما با این وجود نسبت به عشق تان بسیار ریزبین و سخت گیر هستید. برای رویاهای تان می جنگید و برای رسیدن به اهداف تان کارهای غیر ممکنی را به انجام می رسانید. همین پافشاری ها به شما کمک می کند به تمام خواسته های تان برسید.

 

منبع: بدونیم


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز