title
کد خبر: 20315
00
تولید کیت‌های آزمایشگاهی در زمینه زیست فناوری در کشور

مدیر عامل یک شرکت فناور گفت: کیت‌های آزمایشگاهی در زمینه زیست فناوری با صرفه جویی بالا در کشور تولید می‌شود.

به گزارش بهداشت نیوز، عبدالمحمود همایون مدیر عامل یک شرکت فناور با اشاره به تولید لوازم آزمایشگاهی در عرصه زیست فناوری اظهار کرد: لوازم آزمایشگاهی برای تست‌های مختلف خون و انعقاد خون در کشور تولید می‌شود.
 

همایون عنوان کرد: علاوه بر کیت‌های تشخیصی، هیتر همزن مغناطیسی برای مخلوط و گرم کردن مایعات استفاده می‌شود. این دستگاه در زمره دستگاه‌های رایج و پر کاربرد در آزمایشگاه‌های شیمی، تحقیقاتی و مهندسی قرار دارد.

وی تاکید کرد: تولید محصولات پزشکی، آزمایشگاهی و دارویی در اولین گام در راستای رفع نیازهای داخلی صنعت پزشکی بوده است بنابراین فرآورده‌های بیولوژیک آزمایشگاهی و تشخیص طبی را در داخل کشور تولید کردیم.

همایون ادامه داد: این شرکت بعنوان اولین تولیدکننده لوله‌های خون گیری یکبار مصرف توانست قدم‌های موثری در تامین نیاز آزمایشگاه‌های تشخیص طبی داخل کشور برداشته و بیش از ۵۰ درصد نیاز داخلی را تامین کند.

وی یادآور شد: این شرکت در کشور زمینه‌ای فراهم کرده است تا با ایجاد و شکل‌گیری آزمایشگاه‌های میکروبیولوژی، سلولی ملکولی، بیوشیمی، زمینه اشتغال بیش از ۵۰ نفر از نیروی انسانی متخصص کشور و همچنین زمینه ایجاد ارزش افزوده را فراهم کرده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز