title
کد خبر: 21241
00
نکات آرایشی برای چشم‌های آبی

چشم‌های انسان، نقطه کانونی صورت او هستند. حتی اولین راه برقراری ارتباط انسان‌ها با یکدیگر، از طریق تماس چشمی به وجود می‌آید.

به گزارش «بهداشت نیوز» چشم‌های انسان، نقطه کانونی صورت او هستند. حتی اولین راه برقراری ارتباط انسان‌ها با یکدیگر، از طریق تماس چشمی به وجود می‌آید. بنابراین داشتن چشم‌های آبی روشن، چیزی نیست که از دید دیگران پنهان بماند و هر کسی در اولین برخورد متوجه این نوع چشم‌ها می‌شود. افراد دارای چشم‌های آبی واقعا خوش‌شانس هستند، چون می‌توانند از طیف وسیعی از رنگ‌ها برای آرایش چشم‌های خودشان استفاده کنند. بهترین سایه‌های چشم برای چشم‌های آبی شامل این موارد می‌شوند: بنفش کم‌رنگ، آبی کم‌رنگ تا آبی سیر، صورتی کم‌رنگ و بنفش. البته استفاده از سایه سرمه‌ای در شب، واقعا رنگ آبی طبیعی را در چشم‌های این افراد برجسته می‌کند و جلوه جذاب‌تر و گیراتری به صورت آنان می‌بخشد. شاید عجیب باشد که از سایه چشم نارنجی برای این افراد صحبت کنیم، اما ایجاد کنتراست مناسب با استفاده از این سایه می‌تواند به چشم‌های آبی کمک کند تا جذاب‌تر به نظر برسند. البته منظور این نیست که کاملا از سایه نارنجی پُررنگ استفاده کنید، بلکه فقط به مقدار کمی از سایه نارنجی ملایم نیاز دارید. نکته مهمی که باید موقع انتخاب سایه چشم به یاد داشته باشید، رنگ پوست و موهای شما است. ممکن است یک سایه چشم برای کسی که موهای بلوند و پوست روشنی دارد، بسیار مناسب به نظر برسد، اما همان سایه برای کسی که موهای تیره‌ای دارد اصلا مناسب نباشد. بنابراین قبل از انتخاب نهایی سایه چشم، حتما یک بار آن‌ها را امتحان کنید.

منبع: سلامتیسم


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز