title
کد خبر: 21961
00
از سکته قلبی در تابستان چگونه پیشگیری کنیم؟

پوشیدن لباس آزاد و نوشیدن آب در پیشگیری از سکته قلبی در تابستان نقش دارد.

به گزارش بهداشت نیوز، متخصصان توصیه می‌کنند؛ برای پیشگیری از بروز حمله قلبی، آب بنوشید.نتایج یک پژوهش جدید نشان داده است: نوشیدن آب بهترین شیوه برای مقابله با تابستان طاقت‌فرساست که ممکن است منجر به پدیده ی سکته قلبی در تابستان شود.کارشناسان پزشکی می‌گویند: از دست رفتن محتوای آب بدن اگر به موقع تشخیص داده نشود، حتی ممکن است منجر به مرگ شود.

آنشول جین، ‌متخصص کاردیولوژی در بیمارستان ماهاراجه اگراسن در هند، ‌تاکید کرد: متاسفانه بسیاری از مردم بویژه در روزهای داغ و بلند تابستان از مصرف نوشیدنی ها در وعده‌های مکرر غفلت می‌کنند، و این امر منجر به افزایش سکته قلبی می‌شود.

همچنین محققان انستیتو آسیایی علوم پزشکی در این‌باره خاطرنشان کرد که در صورت پیری و ضعف جسمی، احتمال سکته قلبی بیشتر است. کارشناسان پزشکی توصیه می‌کنند در تابستان مقادیر کافی نمک و قند در قالب نوشیدن آب و یا اسموتی های تابستانی باید مصرف شود.

پوشیدن پوشاک آزاد نیز ضرورت دارد تا پوست بتواند نفس بکشد.بعلاوه خوردن میوه و سبزیجات، با محتوای آب زیاد در این فصل ضروری است.

 

منبع: سلامتی

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز