title
کد خبر: 23323
00
توهین مجدد مفتی عربستان به ایرانیان + عکس

مفتی وهابی سرشناس عربستان بار دیگر در اظهار نظری جدید به ایرانیان توهین کرد.

عبدالعزیز آل شیخ نواده محمد بن عبدالوهاب موسس وهابیت و مفتی اعظم عربستان در گفتگویی تلفنی با روزنامه عکاظ چاپ عربستان اظهار داشت " ایرانی های نجس دشمن خانه خدا و پیامبر اکرم (ع) هستند. آنها به دروغ مدعی شدند عربستان از سفر آنها به حج جلوگیری کرده در حالی که دولت فقط می خواهد نظم بیشتری وجود داشته باشد".

این اولین بار نیست که مفتی‌های جیره‌خوار عربستان اینچنین به مردم ایران اهانت می‌‎کنند. عبدالعزیر آل شیخ پیش از این نیز گفته بود "آن‌ها (ایرانیان) مسلمان نیستند، بلکه مجوسند و دشمنی آن‌ها با مسلمانان مسأله قدیمی است."
سال گذشته نیز پس از برگزاری مراسم حج، "عائض قرنی"  مفتی تکفیری سعودی،  در پیامی توئیتری ادعا کرد "مراسم حج امسال صد در صد موفقیت آمیز برگزار شد و دلیل موفقیت آمیز بودن آن حضور نداشتن حجاج ایرانی بود".
وی  ایران را کشور "صفوی و مجوسی" و منشأ تروریسم در دنیا توصیف کرد!

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
شهروند
1396/04/01 - 14:441 4
حاضریم یک نشست علمی اسلامی با همه مفتی های عربستان درخصوص اسلام که آیا پیرو واقعی پیامبر بزرگوار اسلام محمد مصطفی صلی الله علیه و آله شما هستید یا ما .آیا اسلام واقعی را شما عمل می کنید یا ما . شما همان خناسانی هستید که پیامبر از دست شما خون دل خورد و دخترش و اهل بیتش رحم نکردید. شما شمرهایی هستید که مردم و کودکان بیگناه یمن به شهادت می رسانید. به چهره تان نگاه کنید به چه شکلی درآمدید.....
مسعود
1396/04/01 - 21:090 3
فاضلاب دستشویی مردم ایران تو حلقتون!
اینستاگرام بهداشت نیوز