title
کد خبر: 23391
00
کاهش وزن و لاغری بدون رژیم

به آرامی غذا را میل کنید این کاربه لاغری شما کمک میکند هرچقد که زمان خوردن را افزایش دهید هورمون هایی در بدن شما آزاد میشود که دستور سیری به بدن شما میدهد

به گزارش بهداشت نیوز، زمان بیشتری را برای وعده های غذاییتان درنظربگیرید ، ببه آرامی غذا را میل کنید این کاربه لاغری شما کمک میکند هرچقد که زمان خوردن را افزایش دهید هورمون هایی در بدن شما آزاد میشود که دستور سیری به بدن شما میدهد و شما دست ازغذا میکشید پس زمان خوردن غذا را طولانی ترکنید ولی حجم غذاییتان بیشترنشود.

زمان خوابیدن خود را بیشترکنید:

تحقیقات نشان داده است که خواب میتواند تاثیر بسزایی در کاهش وزن داشته باشد.

بیشترازغذاهای دارای سبزیجات استفاده کنید:

سعی کنید ازسبزیجات گوناگون در وعده های غذاییتان استفاده کنید با خوردن سبزیجات یک قدم به سمت لاغری پیش میروید. سبزیجات شامل آب و فیبر هستند که با کالری کمتری احساس سیری به شما میدهد.

از غلات سبوس داراستفاده کنید:

با خوردن غلات سبوس دار راه وروش مناسبی را برای کاهش وزن انتخاب کرده اید غلات سبوس دارشامل برنج قهوه ای ، جو ،وگندم میباشد.

مصرف شکررا کاهش دهید :

از مواد و نوشیدنی های قندی کمتراستفاده کنید .

چای سبز بنوشید :

بیشترتحقیقات نشان میدهد که خوردن چای سبز به بالابردن متابولیسم کمک میکند.

یوگا تمرین کنید:

مطالعات نشان میدهد که یوگا ذهن انسان را برای جلوگیری از خوردن زیاد آماده میکند وکسانی که یوگا کارمیکنند اراده ی قوی تری در مقابل غذاها ازخودنشان میدهند و میتوانند بیشتر رژیم خود را حفظ کنند.از بشقاب های کوچکتر برای غذا خوردن استفاده کنید.

ازسس های گوجه فرنگی استفاده کنید :

سس های گوجه فرنگی کالری کمتری نسبت به سس های مایونز دارند.

بیشتراز صدکالری درروز بسوزانید:

اگرشما نمیتوانید عادت غذایی خود را تغییردهید هرروز بیشترازصدکالری بسوزانید این کاربه کاهش وزن کمک میکند. فعالیتهایی که میتوانید انجام دهید شامل موارد زیر میباشد:۲۰دقیقه پیاده روی ،۳۰دقیقه تمیزکردن خانه،۱۰ دقیقه دویدن نرم

 

منبع: سلامتی

 

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز