title
کد خبر: 23398
00
ورزش در خانه

شاید شما به دلیل مشغله ی کاری یا دلایل دیگر نتوانید به باشگاه بروید به همین دلیل چندین نوع ورزش که درمنزل میتوانید انجام دهید و نیازی به وسایل خاصی ندارد در زیر آورده ایم.

به گزارش بهداشت نیوز، شاید شما به دلیل مشغله ی کاری یا دلایل دیگر نتوانید به باشگاه بروید به همین دلیل چندین نوع ورزش که درمنزل میتوانید انجام دهید و نیازی به وسایل خاصی ندارد در زیر آورده ایم.

میتوانید با یک کش محکم یک وسیله برای تقویت عضلات خود بسازید بدین نحو که کش خود را به میله ی بارفیکس وصل کنید و با آن حرکات ورزشی برای تقویت عضلات دست و سرشانه انجام دهید.

برروی زمین طوری قراربگیرید که کف دست ها و زانوها برروی زمین قرارگیرد وسعی کنید پاها را به صورت خمیده به داخل شکم بیاورید این کار را به ترتیب برای هردو پا انجام دهید.

یک میله ی بارفیکس به دراتاقتان نصب کنید و روزی چندین بار ازآن آویزان شوید با تقویت عضلاتتان میتوانید این حرکت را پیشرفته تر انجام دهید به این شکل که بدن را به کمک دست ها به سمت بالا بکشید وچندثانیه نگه دارید این حرکت به تقویت عضلات پشت، سرشانه و دست ها کمک میکند.

برروی شکم بخوابید و دستان خود را درخارج از بدن وشانه ها بگذارید و پا به صورت صاف قراردارد دست ها به زمین فشارمیاورد و بدن را به سمت بالا هل میدهد.به حالت اسکوات قرارگیرید و به آرامی بدن را باز و به سمت بالا بپرید.به حالت لانچ قراربگیرید و به آرامی پاها را به هم نزدیک و به سمت بالا بپرید.

به سمت شکم برروی توپ منعطف درازبکشید به طوری که دست ها به صورت ۹۰ درجه برروی توپ و پا به صورت صاف برروی زمین قرارگیرد سعی کنید یک پا را جمع و تعادل خود را حفظ کنید این حرکت را برای پای بعدی نیز انجام دهید.

بایستید و یک پا رادرجلو و پای دیگر را عقب قراردهید  پاهارا تحت کشش قراردهید این حرکت عضلات پایین تنه را تحت کشش قرارمیدهد.

با استفاده از دمبل عضلات دست خود را تقویت کنید درصورت نبود دمبل میتوانید خود درمنزل دمبل بسازید به طوری که یک بطری پلاستیکی آب معدنی کوچک را پراز ماسه  یا آب کنید و حرکات خود را انجام دهید.

 

منبع: سلامتی

 

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز