title
کد خبر: 23612
00
پیام تبریک وزیر بهداشت به وزرای بهداشت کشورهای اسلامی به مناسبت عید سعید فطر

وزیر بهداشت در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر؛ عید توفیق در عبودیت و تهذیب نفس را به مسلمانان جهان تبریک گفت و از خداوند متعال برای گسترش همدلی، همفکری و همکاری ملت های مسلمان، سعادت و سرافرازی مسئلت نمود.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر سید حسن هاشمی در این پیام تاکید کرده است: این ایام پر برکت، فرصتی نادر و یگانه است برای تدبیری نو به منظور ساختن دنیایی تازه، دنیایی که انسان ها در روشنی عقل و امید و آرامش روح، صلح و دوستی و سلامت را تجربه کنند.

 
متن کامل پیام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به وزرای بهداشت کشورهای اسلامی به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله علی ما هدانا و له الشکر علی ما اولانا
 
عالی جنابان وزرای محترم بهداشت کشورهای اسلامی
 
فرا رسیدن فرخنده عید سعید فطر؛ عید توفیق در عبودیت و تهذیب نفس و دستیابی به مقام متقین را به مسلمانان جهان تبریک و تهنیت می گویم.
این ایام پر برکت، فرصتی نادر و یگانه است برای تدبیری نو به منظور ساختن دنیایی تازه، دنیایی که انسان ها در روشنی عقل و امید و آرامش روح، صلح و دوستی و سلامت را تجربه کنند.
با آرزوی بهره گیری از این فرصت نیک برای گسترش همدلی، همفکری و همکاری ملت های مسلمان، سعادت و سرافرازی جنابعالی و مردم شریف آن کشور را از خداوند بزرگ مسئلت می کنم.
 
دکتر سید حسن هاشمی
 
 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز