title
کد خبر: 23682
00
برد موشک‌های ایران به نیویورک می‌رسد + عکس

یک مرکز مطالعاتی صهیونیستی در صفحه تهدیدات استراتژیک خود با قراردادن نقشه‌ای اینترنتی برد موشک‌های ایران را 11500 کیلومتر عنوان کرده که می‌تواند نیویورک و برخی پایتخت‌های اروپایی را هدف قرار دهد.

یک مرکز مطالعاتی صهیونیستی (Jerusalem Center for Public Affairs) که در زمینه تهدیدات استراژیک فعالیت‌ می‌کند، در بررسی تهدیدات استراتژیک خاورمیانه جمهوری اسلامی ایران و موشک‌های ساخت این کشور را به عنوان بزرگ‌ترین تهدیدی که حتی نیویورک را نیز هدف قرار می‌دهد، مطرح کرده است.

در این صفحه، با قراردادن یک نقشه اینترنتی و مشخص کردن محدوده در دسترس موشک‌ها، برد جهانی موشک ایران با 11 هزار و 500 کیلیومتر به نیویورک می‌رسد.
 

در ستون سمت چپ این نقشه که به صورت یک فلش به نمایش درآْمده است، در پنج آیکن برد‌های مختلف موشک‌های ایران و کشورهایی که در تیررس آنها هستند را نمایش داده است.
 
اگر شما بر روی نقشه ایران کلیک کنید، یک عقربه شروع به چرخیدن می‌کند که در واقع برد موشک‌های ایرانی و کشورهای در تیررس آن را نشان می‌دهد.

 برد موشک‌های ایران به شهرهای لندن، پاریس، مادرید، اسلو، هلسینکی، برلین، سرزمین‌های اشغالی، روسیه، دهلی و برخی کشورهای آفریقایی و آمریکای شمالی می‌رسد. 
 
فردا

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز