title
کد خبر: 23975
00
تجمع دستیاران جراحی شیراز در اعتراض به برخورد وزارت بهداشت با پاتولوژیست ها+عکس

در پی احضار گسترده دستیاران پاتولوژی کشور ، دستیاران رشته جراحی عمومی شیراز صبح روز چهارشنبه با تجمع در دانشکده پزشکی شیراز ضمن محکوم کردن احضار و صدور حکم علیه دستیاران پاتولوژی خواستار پاسخ منطقی وزارت بهداشت به خواسته های پاتولوژیست ها شدند.

به گزارش «بهداشت نیوز»  یکی از دستیاران حاضر در این تجمع گفت: دستیاران پاتولوژی طی یکماه گذشته اعتراضات خود را به صورت قانونی و مشروع بیان کرده اند و برخوردهای وزارت بهداشت با این درخواست های صنفی برای جامعه پزشکی قابل پذیرش نیست.



یکی دیگر از دستیاران جراحی که پلاکاردی با مضمون «دستیاران پاتولوژی افتخار جامعه پزشکی، تهدید پاتولوژیست ها تهدید جامعه پزشکی» در دست داشت گفت: دستیاران پاتولوژی مورد حمایت همه جامعه پزشکی هستند و چنانچه وزارت بهداشت در نوع برخورد با خواسته های صنفی آنان تجدید نظر نکند با اعتراضات شدیدتر تمام جامعه پزشکی مواجه خواهد شد.

گفتنی است در پی اعتراضات صنفی دستیاران پاتولوژی به یکی از آیین نامه های وزارت بهداشت تعداد زیادی از دستیاران این رشته در سراسر کشور به کمیته های انضباطی احضار شده اند.



مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
1396/04/11 - 10:370 0
دم شما گرم که مرد هستید
اینستاگرام بهداشت نیوز