title
کد خبر: 24229
00
 دستگاهی که انتظار را برایتان آسان می کند+عکس

به تازگی ماشین‌های فروش در سراسر فرانسه ظاهر شده اند. این کیوسک‌ها به جای نوشیدنی‌های شیرین، داستان‌های کوتاه ارائه می‌دهند. چه در فرودگاه باشید، یا در ایستگاه قطار یا حتی درحال همراهی با عزیزانتان هنگام خرید در بازار، این کیوسک‌های خلاقانه به گذر زمان کمک می‌کنند. عناب و خواص آن به تازگی ماشین‌های فروش در سراسر فرانسه ظاهر شده اند. این کیوسک‌ها به جای نوشیدنی‌های شیرین، داستان‌های کوتاه ارائه می‌دهند. چه در فرودگاه باشید، یا در ایستگاه قطار یا حتی درحال همراهی با عزیزانتان هنگام خرید در بازار، این کیوسک‌های خلاقانه به گذر زمان کمک می‌کنند.

به گزارش «بهداشت نیوز» هریک از این ماشین‌ها به روشی جذاب به وقت کشی مسافران و مشتریان کمک می‌کنند. برای استفاده از این اختراع خلاقانه، زمان مطالعه مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید: ۱، ۳ یا ۵ دقیقه. سپس دستگاه با یک داستان کوتاه تصادفی برای پر کردن وقتتان و راحت‌تر کردن انتظار شما را شگفت زده می‌کند. این دستگاه اولین بار در فرودگاه شارل دوگل پاریس افتتاح شد و از آن زمان در مکان‌های عمومی مختلفی در سراسر کشور نصب شده اند.

 
دستگاهی که انتظار را برایتان آسان می کند
 
دستگاهی که انتظار را برایتان آسان می کند
 
دستگاهی که انتظار را برایتان آسان می کند
 
دستگاهی که انتظار را برایتان آسان می کند
 
منبع: تابناک با تو

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز