title
کد خبر: 25370
00
بدن تکه‌تکه و کرم‌زده «نفیسه» را دریابید+ تصاویر

پدر نفیسه می‌افزاید: پای فرزندم سیاه شده است و پزشک جراح هم به ما گفته که باید پای او قطع شود به دلیل اینکه رگ‌های ناحیه کشاله ران از بین رفته است.

به گزارش «بهداشت نیوز»«نفیسه» بیمار مبتلا به EB است که برای درمان از شهر قم به تهران آمده و اکنون در یکی از بیمارستان‌های دولتی تهران بستری است، متاسفانه این بیمار از حال و روز خوبی برخوردار نیست.

پدر نفیسه  در خصوص بیماری فرزندش می‌گوید: فرزند من به بیماری ای‌بی مبتلا است اما متأسفانه یک سال است به بیماری سخت دیگری نیز مبتلا شده است که این موضوع درد و رنج فرزندم را چند برابر کرده است.

وی ادامه می‌دهد: بیماری دیگر فرزندم، توموری است که براثر زخم‌های موجود در سطح بدن ایجاد می‌شود و اکنون پای فرزندم با این بیماری درگیر شده است و حدود 2 سال است به دلیل این بیماری‌ها فرزندم نمی‌تواند به دانشگاه برود.


پدر نفیسه می‌افزاید: پای فرزندم سیاه شده است و پزشک جراح هم به ما گفته که باید پای او قطع شود به دلیل اینکه رگ‌های ناحیه کشاله ران از بین رفته است.

وی می‌گوید : مسئولان خانه «ای‌‌بی» اطلاعات کافی را در خصوص بیماری نفیسه به پزشکان و مسئولان وزارت بهداشت داده‌اند و چند روزی به هر مسئولی که شما بگویید رو زده‌ایم.اما متأسفانه با بی‌مهری آنها مواجه شدیم و هیچ کس به داد ما نمی‌رسد. 

پدر نفیسه با اینکه با زحمت و سختی توانستم شماره‌ای از رسانه شما پیدا کنم،می‌افزاید: دخترم اکنون در کما به سر می‌برد و همچنین پای فرزندم بر اثر زخم‌های به وجود آمده کرم زده است و هیچ کس به فریاد ما نمی‌رسد و تمام امیدم برای نجات دخترم شما هستید.

وی توضیح می‌دهد: بیمارستان حضرت رسول و شهدا از پذیرش فرزند من خودداری کردند؛ روز گذشته پزشکان فرزند من را احیا کردند و گفتند این بیمارستان از امکانات کافی برخوردار نیست و باید برای ادامه درمان فرزندتان به بیمارستان مجهزتری منتقل شود اما به بهانه‌های مختلف بیمارستان‌ها از پذیرش او سر باز می‌زنند و دخترم در گوشه تنهایی‌اش می‌سوزد و درد می‌کشد.

 

وی با گریه در حالی که صدایش می‌لرزد ادامه می‌دهد: مسئولانی که ادعا می‌کنند اوضاع خوب است و هیچ مشکلی نیست، یک لحظه درد دختر مرا از نزدیک ببینند تا بفهمند چه جهنمی برای ما ساخته شده است و کسی هم پاسخگو نیست‌.

 

منبع: فارس


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز