title
کد خبر: 26749
00
 افتتاح اولین کلینیک سیار دندانپزشکی کشور در سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از افتتاح اولین کلینیک سیار دندان پزشکی کشور با حضور وزیر بهداشت در دانشکده دندانپزشکی سمنان خبر داد.

به گزارش «بهداشت نیوز» دکتر مهدی شادنوش در حاشیه این آیین اظهار کرد: کلینیک سیار دندانپزشکی که اولین کلینیک از این نوع در سراسر کشور است به همت دانشگاه علوم پزشکی سمنان با  اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان آماده افتتاح شده است.

وی همچنین از افتتاح اولین بیمارستان فوق‌تخصصی بخش خصوصی در سمنان با حضور وزیر بهداشت خبر داد و افزود: بیمارستان غیردولتی سینا سمنان با ظرفیت ٦٤تخت مصوب و ٢٩تخت ویژه در 6طبقه به بهره‌برداری رسید.

این عضو هیئت علمی علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه این بیمارستان فوق تخصصی دارای چهار بخش بستری داخلی و جراحی ، اطفال و زنان و زایمان است تصریح کرد: اتاق‌های عمل، دیالیز، بخش‌های ویژه ای سی یو داخلی و جراحی -سی سی یو ، ان ای سی یو، بخش اورژانس، بخش پاراکلینیکی شامل آزمایشگاه- تصویربرداری- فیزیوتراپی و داروخانه از بخش‌های اولین بیمارستان تخصصی بخش غیردولتی در سمنان است.

دکتر شادنوش با بیان اینکه برای این پروژه بالغ بر ٣٥٠ میلیارد ریال هزینه شده است گفت: برای تکمیل تجهیزات این بیمارستان نیز ٢٥٠ میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان همچنین از افتتاح یک پایگاه سلامت در شهرستان مهدیشهر خبر داد و افزود: این پروژه در طالب آباد مهدیشهر با حضور وزیر بهداشت و استاندار سمنان به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین از کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری و مامایی علوم پزشکی سمنان با زیربنای 3400مترمربع خبر داد و گفت: علاوه بر این پروژه کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در زمینی به مساحت 3000مترمربع با حضور وزیر بهداشت و سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و نماینده سمنان کلنگ‌زنی شد.

وی یادآور شد: در سفر دو روزه دکتر قاضی‌زاده بیش از ده پروژه در استان سمنان افتتاح و کلنگ‌زنی شده است.

منبع: ایسنا


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز