title
کد خبر: 27259
00
وزیر بهداشت:خدمات طرح تحول سلامت بدون هیچ وقفه ای ادامه دارد

وزیر بهداشت در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر حضور خود در دولت دوازدهم گفت: دو سه هفته صبر و تحمل کنید همه چیز مشخص می شود.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه افتتاح طرح توسعه و کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نمین در استان اردبیل، در خصوص وضعیت طرح تحول سلامت، گفت: خدمات طرح تحول سلامت به مردم بدون هیچ وقفه ای ادامه دارد و مشکلات آن بتدریج برطرف می شود و رییس جمهور نیز بر استمرار این طرح در دولت آینده تاکید دارند.

وزیر بهداشت با اشاره به دستاوردهای ارزشمند طرح تحول سلامت، گفت: کاهش هزینه های مردم در حوزه سلامت، بیمه شدن رایگان حدود 11 میلیون نفر فاقد پوشش بیمه، افزایش دسترسی مردم با ایجاد 24 هزار تخت بیمارستانی جدید، توزیع 12 هزار پزشک و سه هزار میلیارد تومان تجهیزات پزشکی در کشور، ساخت 6 هزار واحد بهداشتی، رایگان شدن زایمان طبیعی، ایجاد دو هزار واحد اختصاصی زایمان و ساخت و تجهیز حدود دو هزار و 400 تخت مراقبت های ویژه، بخش کوچکی از خدمات طرح تحول سلامت بود و تغییراتی جدی ایجاد شد اما این به معنی حل تمام مشکلات نیست و باید تلاش کنیم تا مشکلات مردم به تدریج برطرف شود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز