title
کد خبر: 27834
00
چالش یک هفته زندگی کم خرج

یک آدم رنگی هر روز برای بهتر شدن تلاش می کنه . هر روز برای رسیدن به هدف هایش برنامه ریزی داره . زندگی یعنی مجموعه ای از همین تلاش های کوچک روزانه در این بین عادت ها به کمک مان میان. اینکه یک فعالیت خوب رو به عادت تبدیل کنیم یعنی بدون اینکه نیاز باشه فکرمون درگیرش شود هر روز انجامش می دهیم و این باعث میشه تاثیر خوبش در زندگی مان دائمی شود .

به گزارش «بهداشت نیوز» با همین هدف هر هفته یک چالش تعیین می کنیم . برای چالش ایده های اجرایی ساده پیشنهاد میدهیم و به عنوان یک فعالیت گروهی و مشترک آدمهای رنگی ، سعی می کنیم در طول هفته به آن پایبند باشیم.

آخر هفته می تونیم به صورت شخصی تصمیم بگیریم که آیا دوست داریم این چالش رو در زندگی مون به عادت تبدیل کنیم یا نه به این صورت قدم های ساده ای به سمت یک زندگی رنگی و زیبا و شاد برمیداریم .

چالش این هفته زندگی کم خرج هست . میخواهیم هر روز حداقل یک فعالیت برای صرفه جویی در هزینه ها داشته باشیم. در تصویر چند پیشنهاد داریم اما می تونید با خلاقیت خودتون ایده های دیگری رو عملی کنید .

همینطور می تونید با اشتراک گذاشتن تصویر زیر دوستانتون در شبکه های اجتماعی رو به ساختن زندگی رنگی تر تشویق کنید 

زنگی، بدون خرج، حرف هایی از جنسی زندگی

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز