title
کد خبر: 28735
00
 شاه میوه های جوان کننده و ضدپیری پوست را بشناسید+اینفوگرافیک

رژیم غذایی یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر زیبایی و جوانی پوست است در این میان برخی میوه ها خاصیت اعجاب آوری در جوانی دارند.

به گزارش بهداشت نیوز، پیر شدن مقوله ای است که سراغ هرکسی می آید و با بالارفتن سن نشانه های آن دیده می شود شاید به توان گفت یکی ازبهترین  راههای  به تاخیر انداختن پیری مصرف برخی غذاها و خوراکی است که دارای خواص بیشماری از جمله ضد پیری هستند . 

 اولین گام برای مقابله با علائم بالا رفتن سن، رعایت رژیم غذایی است رژیم‌غذایی یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر سلامت بدن انسان است، مصرف میوه‌ها و سبزیجات تازه یکی از بهترین روش هابرای بهبود سلامت محسوب می شود و می‌تواند از پیری زودرس جلوگیری کند. 

پیر شدن و به وجود آمدن چین و چروک پوست با بالارفتن سن اجتناب ناپذیر است خشکی و زبری، شلی و افتادگی پوست و چین و چروک همه از عوارض پیری است و امروزه بسیاری از مردم و دانشمندان به دنبال راهی برای زیبایی و جوان پوست هستندو ظهور یک روش جدید زیبایی مانند انواع لیزرها و بوتاکس همه به دنبال زیبایی دوستی و جوانی پوست است.

برخی از بهترین میوه های ضد پیری که می توانند صورت شما را چند سال جوان تر نشان و چین و چروک های پوست  را کاهش دهند و به عبارتی اکسیر جوانی محسوب می شوند معرفی کنیم.

 شاه میوه های جوان کننده وضدپیری پوست را بشناسید+اینفوگرافیک

منبع: باشگاه خبرنگاران


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز