title
کد خبر: 29077
00
 رانندگی با میخی در قلب+ تصاویر

بروز یک حادثه در زمان نجاری باعث ورود میخ به قلب یه مرد میانسال شد، اما او به جای باختن روحیه و انتظار برای مردن با سعی و تلاش خود را به بیمارستان رساند.

به گزارش «بهداشت نیوز» داگ برگسون، ۵۲ ساله اهل منطقه ویسکانسین آمریکا هنگامی که درحال ساخت یک شومینه چوبی برای منزل خود بود به طور اتفاقی با دستگاه پانچ میخ زن برقی به قلب خود شلیک کرد.
او بلافاصله پس از این اتفاق درد شدیدی را در قلب خود احساس کرد و ضربان قلب او افزایش یافت، خطر مرگ هر لحظه او راتهدید می‌کرد، به همین جهت بلافاصله سوار خودرو شده و مسیری نزدیک به ۲۰ کیلومتر را تا بیمارستان رانندگی کرد.
جراحان با انجام یک عمل جراحی قلب باز، میخ ۳ و نیم اینچی( 9 سانتیمتر) را از قلب او خارج کردند، برگسون خوش شانس بود، زیرا میخ در فاصله بسیار کوتاهی از شریان‌های اصلی قلب او قرار داشت.

تیتر یک مردی که با میخی که به قلبش وارد شده بود رانندگی کرد+ تصاویرتیتر دو  زنده ماندن معجزه آسای مردی که به به قلب خود میخ شلیک کرده بود+ تصاویر


متخصصان پس از انجام جراحی یک ساعته و نیمه بر روی او موفق به خارج کردن میخ شدند و به او گفتند تنها یک میلی متر اگر میخ جابه جا می‌شد فرصت زنده ماندن او کمتر از سه دقیقه بود.

تیتر یک مردی که با میخی که به قلبش وارد شده بود رانندگی کرد+ تصاویرتیتر دو  زنده ماندن معجزه آسای مردی که به به قلب خود میخ شلیک کرده بود+ تصاویر


اکنون از زمان این سانحه حدود سه ماه گذشته و این فرد سلامت کامل خود را بدست آورده و به افراد در خصوص کار با ابزار‌های نجاری به ویژه دستگاه پانچ میخ هشدار می‌دهد.
اگر وی خود اقدام به خارج کردن میخ از بدنش می‌کرد امکان داشت دچار خونریزی شدید و مرگ ناگهانی شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز