title
کد خبر: 29541
00
تعرفه خدمات پس از فروش به 40 دستگاه تجهیزات پزشکی می رسد

معاون اداره مهندسی و نگهداری اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: در سالجاری 40 دستگاه دارای تعرفه خدمات پس از فروش خواهند شد و شرکت ها نیز موظف هستند با توجه به تعرفه های ابلاغی نسبت به ارائه خدمات اقدامات لازم را داشته باشند.

به گزارش بهداشت نیوز، مهندس  مجتبی نجفی، معاون اداره مهندسی و نگهداری اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: یکی از مهم ترین اقداماتی که اداره کل توجه ویژه ای داشته فراخوان هایی است که از طرف دانشگاه ارسال شده است که بر اساس همین شیوه نامه ای در اداره تجهیزات تنظیم شد و گزارش هایی که از طرف دانشگاه ارسال می شد در اداراه تجهیزات بررسی می شد.

وی گفت: بعد از بررسی گزارشات دانشگاه ها در سال گذشته 21 کالا فراخوان شد که اسامی این کالاها در سایت تجهیزات پزشکی نیز قابل مشاهده می باشد.

مهندس نجفی ادامه داد: تدوین تعرفه خدمات پس از فروش از دیگر اقدامات مهمی بوده که در سال  گذشته انجام شده و با برنامه ریزی هایی که انجام شده در سالجاری 40 دستگاه دارای تعرفه خدمات پس از فروش خواهند شد و شرکت ها نیز موظف هستند با توجه به تعرفه های ابلاغی نسبت به ارائه خدمات اقدامات لازم را داشته باشند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز