title
کد خبر: 3009
00
چالش مانکن در اتاق عمل + فیلم/ ای کاش اینجا ایران نباشد

فیلمی توسط یکی از کانال های تلگرامی منتشر شده که در آن پرسنل اتاق عمل در حینی که نوزاد در حال گریه و مادر تحت عمل جراحی است اقدام به چالش مانکن کرده اند.

به گزارش بهداشت نیوز، چالش مانکن نام یک رویداد ویدیویی است که در آن مردم بدون حرکت کردن هستند در حالی که یک فیلم ضبط شده است، معمولاً این رویداد با آهنگ "بیتلز سیاه" توسط ری شرومرد در پس‌زمینه این چالش ضبط می‌شود. چالش مانکن با هشتگ #MannequinChallenge به وسیله رسانه های اجتماعی توییتر و اینستاگرام استفاده می‌شود. اعتقاد بر این است که این پدیده توسط دانش آموزان جکسون‌ویل، فلوریدا در ۱۲ اکتبر شروع شده است.
متاسفانه، هجوم فرهنگ غربی در کشور ما دامن گیر بخش هایی شده است که جان مردم و انسانیت را مورد تهدید قرار داده است.
بهداشت نیوز امیدوار است که کلیپ منتشر شده در فضای مجازی واقعی نبوده و ای کاش که اینجا ایران نباشد.
این پایگاه خبری از بزرگان، دلسوزان و مسئولان حوزه سلامت کشورمان تقاضا دارد تا توضیحات شفاف کننده در این خصوص ارایه فرمایند و در صورت صحت این موضوع، با جدیت با خاطیان برای صیانت از صنف محترم پزشکی برخورد شود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
setare
1395/09/16 - 07:490 1
ای بابا تا دلت بخاد تو بیمارستانا با جون مردم بازی میکنن اینم روی بقیه از پاره کردن صورت بچه گرفته تا سوختن بیمار برای کسی هم اهمیتی نداره
اینستاگرام بهداشت نیوز