title
کد خبر: 30374
00
طرز تهیه‌ی پنکیک پنیری خوشمزه برای صبحانه

امروز تصمیم داریم شما را با روش تهیه‌ی یک پنکیک خوشمزه که می‌تواند به عنوان یک نان کامل در وعده‌ی صبحانه یا عصرانه استفاده شود، آشنا کنیم. برای آشنایی با روش تهیه‌ و مواد اولیه‌ی پنکیک پنیری، با ما همراه باشید.

به گزارش بهداشت نیوز، امروز تصمیم داریم شما را با روش تهیه‌ی یک پنکیک خوشمزه که می‌تواند به عنوان یک نان کامل در وعده‌ی صبحانه یا عصرانه استفاده شود، آشنا کنیم. برای آشنایی با روش تهیه‌ و مواد اولیه‌ی پنکیک پنیری، با ما همراه باشید.

مواد لازم:

پنیر لاکتیکی یا محلی: 500 گرم
شکر: 50 گرم
وانیل: یک چهارم قاشق چایخوری
نمک: نصف قاشق چایخوری
تخم مرغ: 1 عدد
آرد: 55 گرم
کره یا روغن برای سرخ کردن: به میزان لازم

طرز تهیه:

پنیر را به همراه تخم مرغ در ظرفی ریخته و با چنگال خوب هم تا پنیر کاملا له شده و با تخم مرغ مخلوط شود. در ظرفی جداگانه، آرد، نمک، وانیل و شکر را مخلوط کرده و آن را به مخمی‌زنیم لوط پنیر و تخم مرغ، می‌افزاییم. مواد را خوب با یکدیگر مخلوط می‌کنیم تا کاملا یکدست شوند.

سطح میز را آرد پاشی کرده و مایه را به ضخامت یک و نیم سانتیمتر روی آن پهن می‌کنیم. سپس خمیر را به شکل دایره‌ دایره برش می‌زنیم. ما با این مقدار خمیر، 12 دایره برش زدیم.

کره یا روغن را داخل ماهیتابه ریخته و روی حرارت قرار می‌دهیم. سپس پنکیک‌ها را یکی یکی داخل روغن سرخ می‌کنیم. وقتی یک طرف پنکیک سرخ شد، سمت دیگر آن را نیز سرخ می‌کنیم. در آخر به دلخواه پنکیک‌ها را با مربا یا عسلی که بر روی سطح آنها می‌مالیم، سرو می‌کنیم.

 منبع:تابناک باتو


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.