title
کد خبر: 31019
00
راه صحیح اتو کردن پیراهن مردانه چگونه است؟

برای بسیاری از مردان اگر پیراهنشان به تازگی اتو شده باشد روز خوبی را شروع خواهند کرد. یک پیراهن خوب اتو شده کلید حرف ه­ای ظاهر شدن است. و می ­تواند به اعتماد به نفس اضافه کند.

گاهی، پیراهن تمیز ولی چروکیدۀ شما نیاز به اتو شدن سریع دارد. چند مرحلۀ ساده برای شما فراهم شده است که می ­توانید پیراهن­تان را در کمترین زمان بدون استرس و اتلاف وقت اتو کنید.

آنچه نیاز دارید:

پیراهن­تان را روی یک سطح صاف اتو کنید. یک میز اتوی استاندارد بهترین است. یک میزکار باریک، نیمکت، میز و یا تشک. زمانی که با یک پارچۀ ضخیم و تمیز پوشیده شده باشند به درد می­خورند. از یک اتوی الکتریکی با یک صفحۀ فلزی تمیز و تنظیم بخار و گرمای مناسب استفاده کنید. اتوی کم مصرف، هزینۀ کمی دربردارد. پیراهن­ های مختلف نیاز به سطوح مختلف گرما و بخار دارد تا چین و چروکش از بین برود. وجود یک بطری- اسپری آب تمیز باعث زودتر حذف شدن چین و چروک­ها می ­شود.

گام اول

برای نتیجۀ بهتر، به تمام پیراهن اسپری آب بزنید. اتو را روی کمتری دما تنظیم کرده و هر چند لحظه بخار استفاده کنید. ابتدا داخل یقه و سپس خارج آن را اتو می­کنیم. پیراهن را آرام روی سطح پهن کنید و بعد اتویش بزنید. صاف بودن سطح زیرین مهم است. سپس سرآستین­ها را به دقت اتو کنید. این مهم است وقتی سرآستین را می­ خواهید از ژاکت بیرون بگذارید، ابتدا دکمۀ سرآستین را باز کرده و سپس آن را اتو بزنید.

گام آخر

ابتدا یک سوی جلوی پیراهن را اتو کنید. سعی کنید دور دکمه را اتو کنید و با اتو از دکمه رد نشوید. زیرا ممکن است دکمه کنده شود و یا بشکند. به آرامی و آهستگی همراه با بخار اتو کنید و نگذارید اتو بیش از حد روی قسمتی باقی بماند. بالای پیراهن را بیشتر از پایین با دقت اتو کنید. زیرا بیشتر از پایین پیراهن دیده می ­شود. در آخر ، آستین ها را اتو کنید از سمت درز به طرف پایین بروید و هرگونه چروک در آستین را از بین ببرید. اگر نمی­ خواهید ژاکت بر تن کنید پشت پیراهن را روی یک سطح بسیار صاف اتو بزنید.

حقه و ترفند

برای ذخیره هزینه و وقت، همۀ پیراهن ­ها را هنگام دیدن تلویزیون یا شنیدن موسیقی اتو کنید به تک تک و روزانه، مثلاً هر ۱۰ پیراهن را امروز اتو کنید. هر چند لحظه اتو را خاموش کنید و تا سرد شدنش از گرمایش استفاده کنید.

برای جلوگیری از بو گرفتن اتو آب داخل مخزن را دفعه خالی کنید.

منبع: نسخه


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز