title
کد خبر: 31184
00
جلسه اضطرای رادیولوژیست ها در اعتراض به کاهش تعرفه ها

جلسه اضطراری انجمن رادیولوژی ایران با هئیت رئیسه شورای سیاستگذاری و روسای انجمن های استانی رادیولوژی برگزار شد.

به گزارش بهداشت نیوز، به دنبال تصویب طرح کاهش تعرفه های برخی خدمات تصویربرداری تا ۴۶ درصد، جامعه رادیولوژی ایران نسبت به این کاهش ناعادلانه تعرفه خدمات معترض است و متخصصین رادیولوژی اعتقاد دارند که این رفتار وزارتین بهداشت و رفاه ناعادلانه، غیرکارشناسی و جانبدارانه است.

دکتر وحید کریمی دبیر انجمن رادیولوژی ایران گفت: سازمان های بیمه گر نباید برای صرفه جویی در منابع فقط به دنبال کم کردن تعرفه های یک قشر خاص باشند چرا که این کاهش تعرفه خدمات تشخیصی باعث اختلال و افت کیفیت خدمات تصویربرداری می شود که نتیجه آن آسیب دیدن مستقیم سلامت مردم است.

وی افزود: در این جلسه رادیولوژیست هایی از سراسر کشور حضور داشتند و بر این نکته تاکیدکردند که اثرات اجرای این مصوبه موجب آسیب سلامت مردم و ورشکستگی بسیاری از مراکز تصویربرداری در سطح کشور می گردد.

کریمی گفت: در این جلسه اضطراری، به عنوان یک درخواست جمعی، بازگشت به کتاب مرجع تعرفه های خدمات پزشکی، بدون هرگونه انحراف و دستکاری جهت ایجاد عدالت و توازن در اقتصاد سلامت کشور مطرح گردید.

 

منبع: مهر

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز