title
کد خبر: 31267
00
 کاروان نورآوران سلامت، 3 هزار روز در نقاط محروم کشور بوده است

وزیر بهداشت گفت: در حوزه بهداشت و درمان هرکاری از دستمان بربیاید، کوتاهی نمی کنیم و در دولت دوازدهم با همکاری سایر ارگانها و نهادها، بیش از دوره قبل انجام وظیفه خواهیم کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر سید حسن هاشمی، در محل استقرار بنیاد خیریه نورآوران سلامت در جمع مردم لوجلی در خراسان شمالی گفت: پزشکان، دندانپزشکان، چشم پزشکان و پرستارانی که در کاروان های خیریه حضور دارند به صورت رایگان به مردم ارائه خدمت می کنند و همچنین وسایل و تجهیزاتی که درخدمت محرومین است همگی رایگان است و اقدامات و فعالیتهای این بنیاد با دولت ارتباطی ندارد، درست است که وزیر بهداشت هستم، اما این اقدام ربطی به مسئولیت ما ندارد و کمکی از دولت گرفته نمی شود و مربوط به امروز نیست، چراکه سال های سال این خدمات ارائه می شود.

 
وزیربهداشت گفت: این کاروان بالغ بر سه هزار روز در نقاط محروم کشور بوده است و درعین حال 17 هزار عینک رایگان توزیع و دندان های بسیاری ترمیم و تعداد زیادی جراحی چشم انجام شده است.
 
دکتر هاشمی گفت: در حوزه بهداشت و درمان، در انجام وظایف، کوتاهی نمی کنیم و در دولت دوازدهم با همکاری سایر ارگانها و نهادها بیش از دوره قبل انجام وظیفه خواهیم کرد.
 
کاروان نورآوران سلامت در شهر لوجلی در فاصله ۳۰ کیلومتری شمال غربی شهر شیروان در استان خراسان شمالی مستقر است

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز