title
کد خبر: 32237
00
برای رسیدن به بهترین کارایی باید به یکدیگر مثبت نگاه کنیم

رئیس سازمان غذا و دارو در جمع اعضای انجمن شرکتهای مهندسی پزشکی ایران و اتحادیه بازرگانان تجهیزات پس از شنیدن درد دلهای آنها گفت: برای رسیدن به زبان مشترک و همکاری مطلوب بایدتعامل کنیم؛ توضیح دهیم وصبوری به خرج دهیم.

 به گزارش بهداشت نیوز، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو عصر امروز در  سالن کنفرانس معاونت پشتیبانی واقع در ساختمان توحید پس از شنیدن درد و دلهای اعضای انجمن شرکتهای  مهندسی پزشکی ایران و اتحادیه بازرگانان تجهیزات ایران ضمن تقدیر و تشکر از  فعالیتهای صورت گرفته در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی خطاب به  آنها گفت:  خدمات که حوزه شما به کشور کرده است بسیار مقبول و منطقی بوده است و هیچکس نمی تواند زحمات شما از دهه های گذشته که کشور با مشکلات عدیده ای مثل جنگ و زلزله  مواجه بود تا کنون که شانه به شانه تکنولوزی روز دنیا به سلامت مردم کمک می کنید؛ فراموش کند.

دکتر غلامرضا اصغری همچنین با اشاره به سرعت بالای ساخت، پیشرفت تکنولوژی، توسعه  و سبقه کشورهای صنعتی در تبدیل اختراعات تجهیزات و ملزومات پزشکی به فناوری کاربردی ادامه داد: تلاشها و زحمات امثال شما موجب شده است که مردم ما از امکانات روز دنیا عقب نمانند و این در حالیست که در برخی بخش های ضروری کشور مثل عمران، راه و ترابری و کشاورزی برای رسیدن به موفقیتهای اینچنینی به  تلاشهایی از جنس کوششهای شما نیاز است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه هدف اصلی جلسه قبل از هر موضوع دیگری آشنایی با فعالان حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی و شنیدن دغدغه های انان بوده است عنوان کرد: در همه موضو عات و در هرجایی از دنیا تفاوت دیدگاه و مهمتر از ان روشهای گوناگون اجرا وجود دارد و طبیعی است که هر کس هم استدلالات خود را دارد لذا مطالبی که بصورت پیشنهاد یا انتقاد مطرح می شود را در حال حاضر نه نفی و نه تائید می کنیم؛ اما در آینده نزدیک حتما  بیانات معقول را در ضوابط خود اعمال و برخی دیگر را با ادله منطقی رد خواهیم کرد.

سکاندار فراورده های سلامت کشور  اضافه کرد: بسیاری از سیاستها ممکن است در مقاطع متفاوت به علتهای متغیر متفاوت باشد پس برای رسیدن به یک زبان مشترک باید تعامل کرد، توضیح داد و صبوری نمود و ما معتقدیم برای رسیدن به بهترین کارایی باید به یکدیگر مثبت نگاه کنیم.

دکتر اصغری در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه هدف از پذیرفتن مسئولیت هر فعلی باید فقط و فقط خدمت باشد اظهار داشت: بالاخره ما که در صف مشغول کار بودیم بخوبی آشفته بازاری که در  حوزه تجهیزات پزشکی بود را فراموش نکرده ایم منصفانه هم اگر بخواهیم قضاوت کنیم ان رویه اشفته سامان یافته و این یعنی موفقیتی بزرگ.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هیچکس به تجارت نگاه سوء ندارد و اگر این تجارت در کنار سود منطقی و عرفی اش، با مسئولیت پذیری نیز همراه  باشد که البته بمراتب بهتر است.

 

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز