title
کد خبر: 32311
00
روش هایی برای از بین بردن لکه های دئودورانت

درست است که اسپری های ضد عرق مانع عرق کردن بدن می شوند اما علاوه بر مفید بودنشان مشکل ساز هم هستند چون باعث لکه دار شدن زیر بغل لباس ها می شوند. اگر برای شما هم چنین اتفاقی افتاده به جای این که لباس را دور بیندازید از روش های زیر برای تمیز کردن آن استفاده کنید. بدونیم ۶ روش برای از بین بردن لکه های دئودورانت آموزش می دهد.

به گزارش «بهداشت نیوز»

نمک

این روش به از بین بردن لکه های کهنه روی پیراهن کمک می کند و می توانید هم برای لباس های سفید و هم برای لباس های رنگی استفاده کنید. قسمت لکه دار لباس را نمدار کنید، کمی نمک روی آن بپاشید و بعد از ۸ الی ۱۲ ساعت دوباره آن قسمت را نمدار کنید و نمک بزنید. کمی لباس را بمالید و بعد داخل ماشین لباسشویی بشوئید.

از بین بردن لکه های دئودورانت

سرکه

لباس را شب تا صبح داخل سرکه قرار دهید و بشوئید. این روش به لباس های رنگی آسیب نمی رساند اما ممکن است لباس های سفید را کمی زرد کند.

از بین بردن لکه های دئودورانت

آب لیمو

چند قطره از آب لیمو را روی لکه بچکانید و بعد از ۱۰ دقیقه با آب گرم با دست بشوئید.

از بین بردن لکه های دئودورانت

مایع ظرفشویی

مایع ظرفشویی را روی لکه بریزید و کمی بمالید. بعد از نیم ساعت تمیز بشوئید.

از بین بردن لکه های دئودورانت

آمونیاک

برای از بین بردن لکه های دئودورانت آمونیاک را با آب در نسبت ۵۰/۵۰ ترکیب کنید روی لکه بریزید و بعد از چند دقیقه بشوئید. این روش برای از بین بردن لکه های خون روی پارچه نیز به کار می رود.

از بین بردن لکه های دئودورانت

محلول ترکیبی هیدروژن پیروکسید، جوش شیرین و مایع ظرفشویی

از این محلول می توانید برای از بین بردن لکه ها و بوی بد لباس استفاده کنید: ۴ قاشق غذاخوری هیدروژن پیروکسید، ۱ قاشق چای خوری مایع ظرفشویی، و ۲ قاشق غذاخوری جوش شیرین. محلول را روی لکه بریزید و بعد از چند ساعت تمیز شستشو دهید.

 

منبع: بدونیم


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز