title
کد خبر: 32314
00
مربی ایرلندی جانشین منصوریان شد

با تصمیم مسئولان باشگاه استقلال، میک مک درموت مربی بدنساز این تیم به طور موقت هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت تا سرمربی جدید انتخاب شود.

مک‌درموت جانشین موقت منصوریان شد/ سایر دستیاران به تمرین نمی‌روند



به گزارش بهداشت نیوز:، استقلال روز گذشته در دیدار مقابل ذوب آهن به تساوی یک بر یک رسید تا تیره‌ روزی‌های آبی‌پوشان ادامه داشته باشد.پس از این دیدار منصوریان در نشست خبری استعفای خود را اعلام کرد.بر این اساس مک‌درموت به عنوان سرمربی موقت جانشین منصوریان شد. تمرین ریکاوری استقلال هم امروزبرگزار خواهد شد.

مک درموت که برای دیدار مقابل سپیدرود بعنوان سرمربی موقت مدنظر باشگاه استقلال است در دیدار مقابل سپیدرود نمی تواند روی نیمکت بنشیند. او در بازی مقابل ذوب آهن اخراج شد و از بازی بعد محروم است.

 

محمد خرمگاه هم پس از منصوریان از مربیگری استقلال استعفا کرده است. تمجید منصوریان از بهتاش فریبا در کنفرانس خبری هم نشان می دهد ظاهرا او هم قصد ماندن ندارد. اگر فریبا هم استعفا داد چه کسی قرار است به عنوان مربی موقت روی نیمکت بنشیند؟ استقلال امروز هم در کمپ تمرین ریکاوری دارد و باید دید چه کسی استقلال را تمرین خواهد داد.

 

منبع:90


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز