title
کد خبر: 32388
00
قرارداد نجومی رئال با هواپیمایی امارات

رئال سالانه 70 میلیون یورو از این شرکت هواپیمایی دریافت خواهد کرد. طبق این قرارداد، رئال رقم دریافتی خود را 3 برابر کرده که حالا از کمپانی شورولت که سالانه 62 میلیون یورو به یونایتد پرداخت می‌کند، نیز بیشتر است.

قرارداد نجومی رئال با هواپیمایی امارات

باشگاه رئال مادرید، رقم دریافتی اش از اسپانسر اصلی خود را برای توافقی که در سال پیش رو بین دو طرف انجام شده، اعلام کرد.

رئالی ها که در رقابت بسیار نزدیکی با یونایتد در رابطه با رقم دریافتی هستند، منتظر پایان قرارداد قبلی نشدند و قرارداد جدیدی با هواپیمایی امیریتس امضا کردند که طی آن، رئال سالانه 70 میلیون یورو از این شرکت هواپیمایی دریافت خواهد کرد. طبق این قرارداد، رئال رقم دریافتی خود را 3 برابر کرده که حالا از کمپانی شورولت که سالانه 62 میلیون یورو به یونایتد پرداخت می‌کند، نیز بیشتر است.

 

 

 

طبق ادعای Palco23، هنوز این قرارداد رسمی نشده، هر چند که دو طرف در بخش اقتصادی به توافق کامل رسیده اند. هدف بعدی قهرمان اروپا این است که به توافقی با کمپانی آدیداس، تولید کننده لباس های ورزشی باشگاه برسد. گفته می‌شود مذاکرات چند روزی است که آغاز شده و در روزهای آتی، قرارداد نهایی خواهد شد.

 

هدف رئال این است که در این زمینه نیز بیش از بارسلونا دریافت کند. آبی اناری ها از کمپانی نایکی، سالانه 105 میلیون یورو دریافت می‌کنند و رئال امیدوار است در قرارداد جدید، رقم دریافتی از این مقدار بالاتر باشد.

منبع:ورزش3

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز